om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Binnen selfservice is alleen de mogelijkheid om naar PDF te exporteren. het eerste nadeel hiervan is dat je alleen een bereik kan opgeven en niet kan kiezen voor alle regels, of het op dat moment ingestelde filter. Het tweede nadeel is dat je meteen alle details krijgt te zien en hier heb je niet altijd belang bij. Ik zou graag een export mogelijkheid naar Excel zien waarbij ik alleen de gegevens zie van de zichtbare kolommen. Voor bijvoorbeeld archief zijn dit:
archief, status, datum, afd.code., ing.dat., mut.nr, formulier, werknemer,resumé, exp., pers.nr, dv en export datum
Binnen Excel kan ik dan zelf weer filteren en waar nodig wat formules er op los laten. vergelijk het maar met de statistieken (die we nog steeds niet tijdens kantooruren kunnen draaien), maar dan alleen de tabbladen "openstaande mutaties" of "afgeronde mutaties"
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.