Mijn Communities
Help
josewitvoet
CONTRIBUTOR ***

Knop indienen na formulier Self-Service

door josewitvoet
Status: Gerealiseerd

Op dit moment zit de knop om een formulier in te dienen in Self-Service ná de laatste pagina van het formulier en is de knop grijs. Wij merken dat veel van onze medewerkers stoppen met het formulier nadat zij de laatste keer op de blauwe knop Verder hebben gedrukt en daarmee hun mutaties dus niet indienen. We willen dus graag als wens indienen dat dit intuïtiever wordt voor gebruikers. Bijvoorbeeld de knop indienen onderaan de laatste pagina en de knop moet opvallender (qua kleur, grootte, noem het maar).

5 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

Helemaal mee eens. Wij merken het met name bij de verlofregistratie. Als die in de te-doen-lijst blijft staan en de verlofkaart wordt bijgewerkt, geeft de mutatie daarna bij openen een 500-melding en ook kan er geen nieuwe mutatie worden aangemaakt.

Irma588
CONTRIBUTOR *
door Irma588

Helemaal mee eens. 

Ik bekijk elke dag de verlof aanvragen en dien ze dan alsnog zelf in omdat dit "vergeten" wordt.

Het zou fijn zijn als het indienen sneller naar voren komt zodat men het zelf indient.  

 

Olinks
CONTRIBUTOR **
door Olinks

Helemaal mee eens. Veel formulieren blijven bij ons om deze reden ook in de te-doen-lijst staan.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Ingepland

Beste @josewitvoet ,

 

Wellicht heb je inmiddels als in dit artikel gelezen dat we bezig zijn met de herziening van de knoppen. Hiermee verwachten we een groot deel van deze situaties te kunnen afvangen omdat de werkwijze eenduidiger is. Daarnaast hebben we een initiatief lopen met Mijn Youforce waar meldingen en taken een centrale plek zullen krijgen. Zo zullen openstaande taken ook meer opvallen.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hoi @josewitvoet,

 

Het zal je ongetwijfeld niet zijn ontgaan dat we inmiddels dit hebben doorgevoerd. Dit hebben we hier ook beschreven. Ik hoop dat dit voor jullie ook het gewenste effect heeft qua zichtbaarheid en gebruiksvriendelijkheid.