Mijn Communities
Help
BasvandeVeen
CONTRIBUTOR ***

Verlofsparen --> beperking max 60 dagen opname uit systeem

door BasvandeVeen
Status: Gerealiseerd

Met de komst van het verlofsparen lopen we er tegenaan dat er niet meer verlof opgenomen kan worden dan 60 dagen aaneengesloten. Deze beperking is niet handig wanneer de medewerker een opname wil doen voor het verlofsparen.

 

Kan de beperking van 60 dagen / regels er vanaf gehaald worden? Beaufort staat een periode langer dan 60 dagen namelijk wel toe.

3 Opmerkingen
Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

Dag Bas,

heb jij hier al een mooi opname formulier voor ? Zie mijn post op het forum; Re: Nieuw in 2022 in gemeenteland: Verlofsparen - ... - Visma Community

Hartelijke groet,

 

Ellie van der Heide

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Bekend probleem

Hoi @BasvandeVeen, inmiddels zijn we gestart met de ontwikkeling van Verlof in de Youforce app (en Desktop), zie ook dit bericht: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-APP/Vervolgstappen-verlof/ba-p/509447

Ik heb nog niet alle geprogrammeerde controles en begrenzingen op gevraagd bij het Self Service team, dat zal ik alsnog doen.

Daarnaast zal ik ook direct een notitie maken om de begrenzing van 60 dagen aan te passen op het moment dat we periodes gaan toevoegen aan de Youforce App en Desktop. We zullen even goed moeten kijken hoe we dit doen.

Kun je mij een mailtje sturen zodat we eens van gedachten kunnen wisselen? (bastiaan.friederichs@visma.com)

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Gerealiseerd