Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

postadres in templates (SLSR-I-285)

door Former Member
Status: Bestaat al

We hebben een aantal medewerkers met een afwijkend postadres, deze zijn geregistreerd in HR core. De adressen die in de templates komen te staan zijn echter de huisadressen, niet de postadressen. Om hier een postadres van te maken moet je in alle formulieren het postadres toevoegen zodat je deze velden in templatebeheer kunt selecteren. Het zou ons enorm helpen als je het postadres als een standaard mergeveld kan selecteren, zoals het huisadres, zodat niet alle formulieren aangepast moeten worden.

4 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Als je in de templates voor de adressering gebruik maakt van de velden uit de categorie 00. Werknemer, kun je daar het postadres selecteren. Zie afbeelding.

08-08-2017 postadres.png

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Helaas kunnen wij deze niet selecteren.

Werk je ook met HRcorebusiness GA Bussink?

Wij hebben de categorie 00.Werknemer niet.

Groeten Maurits Bergen

Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Wij werken met HR Core non-profit, Maurits. Mijn advies is om hierover contact op te nemen met Raet en te verwijzen naar deze discussie.

groet, Gea Bussink

postadres.png

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Bestaat al

Beste @Former Member ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. Zo zag ik dit idee.

 

Je idee gaat over HR Core Business. Dit is het systeem van Visma | YouServe. Sinds augustus 2021 zijn Visma|Raet en Visma|YouServe 2 losse bedrijven. Jouw idee hoort dus bij onze collega's van Visma|YouServe. Zij hebben een eigen community die je kunt vinden via:
https://community.visma.com/t5/Visma-YouServe/ct-p/nl_ys_Visma_YouServe 

 

Want @Gea Bussink-Veerbeek1 had inderdaad al in 2017 de printscreens toegevoegd hoe dit voor Visma|Raet klanten met HR Core Beaufort wel correct werkt.