om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
In Templatebeheer heb ik er zeer geregeld veel last van dat het Template zelf en de inhoud ervan 1 geheel zijn. Het zou fijn zijn wanneer dit 'uit elkaar geknipt' zou worden.
Wij hebben zo'n 20 bedrijven met een eigen logo, ondertekening, etc. Wanneer er bv. bij 1 bedrijf een directeur vertrekt, dient de ondertekening te worden aangepast. Dit dien ik vervolgens in alle templates voor dit bedrijf te doen (per bedrijf denk ik zo'n 20 a 30 templates, in-, door- en uitstroom).
Het zou fijn zijn wanneer er onderscheid zou zijn tussen het template zelf en in de inhoud hiervan en dat wanneer ik dan het (onderliggende) template zelf voor 1 bedrijf aanpas (bv. de ondertekening), dit wordt toegepast op alle templates voor dit bedrijf. Hierdoor hoef je dan alleen het Basis Template aan te passen en niet meer alle losse (20 a 30 in ons geval, en het worden er steeds meer) templates.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.