avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
PARTNER

Avstemming av A06 fra Altinn mot A-melding avstemming (a02) på lik linje som vi avstemmer mot VB

Status: Stem - Vi vurderer!

Ønsker en avstemmings rapport fra A06 fra Altinn mot A-melding avstemming (a02) (ligger under kontrollrapporter a-melding) på lik linje som vi finner under Avstemming - Avstemming regnskap (visma Business).

Da kunne man fort sett avvikene, og dette hadde vært en flott og rask kontroll funksjon.

4 Kommentarer
Status changed to: Status: Akseptert

Takk for ønsket, forhåpentligvis har du alt sett at man i Visma Lønn versjon 12 kan sende inn A-melding avstemming A06.  Håper det var det du tenkte på, om ikke hører jeg gjerne fra deg.

PARTNER

Hei, selvfølgelig har jeg det, den fikk jeg se allerede i høst 😉 Men det var ikke det jeg tenkte på.

Hvis du ser under Utskrifter- Avstemming- og avstemming Regnskap (Visma Business) eller Regnskap (Visma Global), så hadde det vært så kjekt og kult og hatt samme funskjon mot Altinn (hvis man har bestilt Avstemming A06 selvsagt), og bare kunne klikke på utvalg og knappen, og vips så kunne man sett differansen kjapt mot Visma lønn og Avstemmingsinfo A06.

CONTRIBUTOR ***

Ja, det hadde vært så kjekt.

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

For å sikre best mulig oversikt over hvilke ønsker og idéer flest ønsker, er det viktig å se hvor mange som har de samme behovene. Oppfordrer derfor alle til å stemme om de synes det er en god idé