avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
CONTRIBUTOR ***

Bedre oversikt over lønnslipper publisert i Payslip / sende Payslip for enkelte personer

(updated by Gunnar Glendrange VISMA ‎24-10-2019 14:09 )
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei

Ønsker en oversikt over lønnslipper som er gjort klar for sending i Payslip, og om lønnslipp allerede er sendt.

Ønsker også en mulighet til å styre om alle eller kun de som ikke er sendt tidligere skal sendes. Evt om det er enkelte lønnslipper som likevel ikke skal sendes.

Bakgrunnen for ønsket er at det hender at det kommer en ny ansatt som ønsker sine lønnslipper til Payslip, Hvis lønnslipper allerede er sendt vil alle få varsel om ny lønnslipp, selv om det lønnslippene er sendt ut tidligere.

Det er også tilfeller hvor det er beregnet lønn, og så får en beskjed om at lønnen skal stoppes. Da ville det vært godt å ha en mulighet til å stoppe lønnslippen fra å bli sendt.

Marit T

5 Kommentarer
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer

Takk for innspillet, virker som mange ønsker seg det.

Absolutt noe vi vurderer!

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

PARTNER

Helt enig i at det å kunne sende lønnsslipp til PaySlip bare for enkelte personer er et veldig stort savn.

CONTRIBUTOR *

Må bare si meg enig, det må kunne sendes PaySlip for en enkelt person.

Det kommer en fin forbedring på dette i versjonen (Visma Lønn 14.10) som kommer før jul!