Skal betale arbeidsgiveravgift og forskuddstrekk til skattetaten, kontonr 634506...
Hei.Vi har nå valgt å gå fra Visma Business og Visma Lønn til Tripletex. I den ...
Jeg har endret yrkeskode på noen av våre tillitsvalgte (ligger som ansatt i VL)....
Hei,vi har en ansatt som tidligere har bodd på brakkerigg pga. reise til arbeid ...
I forbindelse med at Visma Lønn går av med pensjon i 2024: Kan jeg bruke VL for ...
Hei, vi ser kun to valg i innstillinger: at ansatte kan se andre ansatte på sitt...
Hvor finner jeg hva som er lagt inn som standard oppbevaringsplikt på ? Hvorda...
PATCH 1 LIGGER NÅ UTE PÅ COMMUNITY UNDER NEDLASTINGER I versjon 18.00 så fjernes spesialtegn på navn og e-postadresse ved migrering. Dette gjør at ...
(OppdatertI versjon 18.00 av Visma Lønn vil du få opp en melding når du trykker på Start flytting hvis det finnes en ny versjon av MigrationToolNxt. Hvis du...
Noen kunder som kjører på ASP / Citrix løsninger kan oppleve å få en av disse feilmeldingene i Flytt til Payroll bildet: "This program is blocked by g...
(OppdatertI steget Kan firma flyttes gjøres en rekke sjekker for å klargjøre firmaet ditt til flytting. I dette steget får du både informasjonsmeldinger - som ...
(Oppdatert