Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Fraværsrapport

Status: Implementert

Hei,

Ønsker en fraværsrapport som sier:

- Hvem er sykemeldt pr i dag, når første fraværsdag var, og sum fraværstid.

7 Kommentarer
Status changed to: Status: Implementert

Hei, jeg kan glede deg med at fraværsrapporten "Fravær ansatt pr dato" gir deg svar på det!

Angi dagens dato som fra-dato, så får du de som er fraværende i dag, når fraværet startet ... og hva som er registrert som "til dato".

Lykke til!

CONTRIBUTOR *

Hei,

Kan ikke se at dette blir riktig...

Har en som har vært sykemeldt siden 25/8-17, siste sykemelding er for perioden 6/1-18 til 9/2-18.

Rapporten fravær pr ansatt pr dag sier nå kun Fradato 22/01-18 til 09/02-18 og 15 dager.

Det er riktig, i rapporten ser du hvem som er fraværene nå, og hvor langt frem i tid.

CONTRIBUTOR *

Som jeg skrev i innlegget, ønsker jeg å se:

1. hvem er syke pr i dag

2. Når startet fraværet (første dag i sykeperioden også knyttede tilfeller)

3. Når er siste sykedag

4. Sum fravær totalt (ikke bare gjenstående)

Da er det sikkert oppfølging av langtidssykmeldte du tenker på?

Hvor mange andre spørsmål og behov også er aktuelle.

Det skal gå an å få Visma Lønn til å trigge at  e-post sendes automatisk når et fravær har vart så og så lenge!   Via generell rutine for e-post varsling, f.eks i forkant av jubileer osv.

Men konkret til spørsmålet ditt, nå må du inn i fravær på personene du ønsker å se startdato på. 

Vi skal se på innspillet ditt ved neste anledning. 

CONTRIBUTOR *
(updated by Line Hetland ‎25-01-2018 14:47 )

Ok takk for tilbakemelding. Ønsker meg kort og godt en enkel rapport som jeg kan ta ut når noen i ledelsen spør meg om hvor mange som pr i dag er sykemeldte, og hvor lenge de har vært borte.

Bare sånn for historie-bøkene. En slik rapport kom i Visma Lønn versjon 13, lansert 25. mai 2018