Mijn Communities
Help

Release update December 2024

door Marielle2 (Bijgewerkt ‎25-11-2024 13:06 door Marielle2 VISMA )

Op donderdag 19 december vindt alweer de laatste update over de nieuwste functionaliteiten in Visma.net HRM & Payroll voor dit jaar plaats. Inschrijven kan via ons Opleidingenportaal. 

Schrijf je hier in! 
(Uitleg account aanmaken Opleidingenportaal) 

We starten om 10 uur met Visma.net HRM. 

Om 11 uur start de sessie voor Visma.net Payroll. 

Deelname is gratis

5 Opmerkingen
ronvlee
CONTRIBUTOR ***
door ronvlee

Wat ik vreemd vind:

Op mijn bureaublad van Visma Home staat de tegel Visma Raet leerportaal. Als ik daar op klik kom ik bij de opleidingen van Visma Raet, allemaal "Youforce producten". Ik verwacht daar juist het aanbod van Visma zelf.

Wil ik mij inschrijven voor een training van Visma, dan moet ik niet naar het bureaublad in Visma, maar dan moet ik naar een apart linkje met een aparte inlog. 

Op Visma Home zou eigenlijk een tegel moeten staan die automatisch doorstuurt naar het Opleidingsportaal van Visma lijkt mij. 

Monique van Berkel
CHAMPION ***
door Monique van Berkel

Daar is info over geweest. Er is een apart portaal gemaakt.

opleidingenportaal peple, trainingen peple

NicoleR
CONTRIBUTOR ***
door NicoleR

Aanvullend op de informatie van Monique:
In de berichtgevingen staat ook dat de reden is dat het ontvlechten tijd kost en het in de toekomst een tegel zal worden. Dan vervangen de tegels voor opleidingen en mijn support de bestaande. Om deze reden is het tevens nodig om de meldingen uit support te downloaden dit jaar.

René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk (Bijgewerkt ‎27-11-2024 09:23 door René van Dijk )

het is momenteel wel erg verwarrend, zet de opleiding RAET Yuforce tegel en support tegel uit in Visma connect voor de Peple Visma klanten. De openstaande tickets worden door de helpdesk overgezet naar de Peple helpdesk,  Daar moet ook bij ontvlechten rekening mee worden gehouden

ronvlee
CONTRIBUTOR ***
door ronvlee

Mooi dat hier aandacht voor is. Ik weet dat er over is gecommuniceerd, maar voor eindgebruikers zoals wij, is het gewoon verwarrend. Wij proberen in dat opzicht dus gewoon met jullie mee te denken😉