Mijn Communities
Help

Actie gevraagd: Nieuw klantportaal met nieuwe mogelijkheden

door Léon van Berkel (Bijgewerkt ‎19-10-2023 16:35 door Léon van Berkel VISMA )

Update woensdag 18 oktober 2023
Vanaf vandaag, woensdag 18 oktober 2023, kunt u via deze link ‘inloggen’ op onze website.
Kies ‘Mijn YouServe support’ (Visma Home) om naar het klantportaal te gaan. De tegel Support geeft toegang tot ons ticketsysteem 4Me.

Alle bestaande gebruikers voor 4Me hebben hier toegang.

 

Onder dit bericht vind je een Quick Reference Card als bijlage over inloggen op 'Mijn YouServe support' (Visma Home).

De tegels Community, Contactpersonen en Support zijn niet meer zichtbaar in het Youforce portaal.
Zie voor meer informatie hierover het oorspronkelijk bericht onder deze alinea.

 

Vragen

Mocht je vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, dan kun je terecht bij ons Klant Contact Center. Ons algemene nummer is 088 230 2700. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Mocht je niet gelijk verbonden worden of wil je graag gebeld worden, vul dan het contactformulier in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oorspronkelijk bericht:

Wij maken je er op attent dat wij vanaf dinsdag 17 oktober 2023 onderstaande aanpassingen gaan uitvoeren. Mocht je hierop nog geen actie ondernomen hebben lees dan onderstaand artikel.

 

In een eerder artikel op deze Community heb je al kunnen lezen over de introductie van het nieuwe klantportaal Mijn YouServe support voor jouw organisatie. 

 

Via dit nieuwe portaal heb je inzage in je facturen en leg je support tickets vast in 4Me (Support). Verder beheer je hier zelf de gebruikers van de facturatie (raadplegen facturen) en gebruikers van 4Me (support). Daarnaast heb je hier toegang tot deze Community met waardevolle informatie over kennisonderwerpen, releases en events.

 

Belangrijke vragen/acties voor jou:

 

Actie voor Beheerder: heeft jouw organisatie al een beheerder aangewezen die de rol van administrator krijgt en daarmee gebruikers kan toevoegen, aanpassen of verwijderen? --> Lees de berichtgeving hierover en kom in actie! 

 

Vanaf dinsdag 17 oktober 2023 moeten de support gebruikers van jouw organisatie inloggen via ons nieuwe portaal.

 

Actie voor Gebruiker: ben jij vanuit jouw rol als professional, gebruiker van ons ticketsysteem 4Me? Wij hebben de nieuwe toegang voor jou al geregeld. Zorg er dus voor dat je tijdig (vóór 15 oktober 2023) bent overgestapt op het inloggen in 4Me via ons nieuwe portaal.

 

Na dinsdag 17 oktober 2023 zullen de tegels in Youforce verdwijnen!

 

LonvanBerkel_2-1694186154978.png

 

Hoe kom ik op dit nieuwe portaal?

Je vindt het nieuwe portaal als volgt:

 

LonvanBerkel_1-1694185869401.png