Mijn Communities
Help

Update omtrent pilotfase 'vernieuwing HR Core Beaufort'

door Frank JHM Poell

We zijn volop bezig met de vernieuwing van HR Core Beaufort. Functioneel met dezelfde mogelijkheden als het huidige Beaufort, maar dan als 100% webapplicatie zonder Citrix én met een geheel nieuwe user interface. Je gaat straks het gemak van een webapplicatie ervaren met de vertrouwde werking van HR Core Beaufort.

Afgelopen jaar hebben we onder andere in diverse gebruikersgroepen gevraagd wie er in de pilotfase mee willen testen. Hier hebben we veel reacties op gehad. 

De verwachting was dat we dit jaar zouden starten met de pilotfase. We hebben echter nog wat meer tijd nodig om alles spic en span te krijgen, waardoor de pilotfase zal worden verplaatst naar het voorjaar van 2025.   

We gaan deze pilotfase stapsgewijs aanpakken. De eerste stap zal 1 of 2  klanten zijn die toegang gaan krijgen tot een beperkt deel van de omgeving. Daarna breidt stapsgewijs het aantal pilot klanten uit en zal ook steeds een groter deel van de nieuwe HR Core Beaufort beschikbaar zijn. 

8 Opmerkingen
asteeghs1
CHAMPION *
door asteeghs1

Hoi Frank,

Ik weet niet of jullie nog testers voor de pilotfase nodig hebben. Als jullie ze nog nodig hebben wil ik wel mee testen. Zou je dan contact met mij op kunnen nemen?

Jeroen Coret Kennemerhart
CONTRIBUTOR ***
door Jeroen Coret Kennemerhart

Hoi @Frank JHM Poell 

Indien mogelijk wil ik ook graag mee testen. Ik ben te bereiken op: jeroen.coret@kennemerhart.nl

groet Jeroen

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen @Frank JHM Poell ,

Kan je als individu mee testen of ga je als organisatie over? Kan je ook de nieuwe webversie testen naast de Citrix versie? Als je op beide ja kan antwoorden zou ook ik willen testen.

Groeten,

Raymond

door Frank JHM Poell

Goedemorgen @asteeghs1 @Jeroen Coret Kennemerhart @Raymond_de_Rozario , dank voor jullie reactie. We zullen hier begin volgend jaar op terugkomen!

Sermin
CONTRIBUTOR ***
door Sermin

Hoi Frank, @Frank JHM Poell 

Zo mogelijk zou ik ook graag mee willen testen. 

Dank alvast.

MirjamZ
CONTRIBUTOR **
door MirjamZ

Hoi @Frank JHM Poell Als er nog testers nodig zijn volgend jaar wil ik ook graag meedoen.

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

Hallo @Frank JHM Poell,

Ik zou ook graag meedoen met de pilot.

lcheung
CONTRIBUTOR ***
door lcheung

@Frank JHM Poell : ook gemeente Amstelveen wilt graag meedoen met de pilot.