Mijn Communities
Help

Payroll Gemal Jaarovergang 2023-2024

door Niek Grupstra

Je bent van ons gewend dat we jaarlijks een "Payroll Gemal Jaarovergang" artikel plaatsen met daarin de acties en aandachtspunten voor een goede jaarovergang in Payroll Gemal. Dit jaar hebben deze instructie verplaatst naar de Gemal handleiding, bij het onderwerp "Jaarwerk algemeen", maar willen dit handige overzicht alsnog hier op de community onder de aandacht brengen.Ook belangrijk tijdens de jaarovergang is het WAB 30% herzieningsproces, daarvoor hebben we eerder dit jaar deze instructie in de kennisbank van de community geplaatst.

3 Opmerkingen
Maurice van de Pol
CHAMPION *
door Maurice van de Pol

Mag ik jullie erop wijzen dat de zoekfunctie op bijvoorbeeld "jaarovergang" niet werkt. Daarnaast is hij niet te vinden onder de kennisband waar bijvoorbeeld die van de vorige jaren wel staat.

door Niek Grupstra

@Maurice van de Pol 

Bedankt voor je opmerkingen. De eerste opmerking kan ik niet reproduceren, ik krijg met de zoekterm "jaarovergang" resultaten op dit artikel. Zowel als ik zoek op de homepagina van de Visma Community, als op de Youforce Payroll Gemal pagina. Kun je de zoekstappen die jij hebt gezet verder toelichten, of een screenshot plaatsen van jouw zoekresultaten?

Dat het artikel van 2023-2024 niet in de kennisbank van de Youforce Payroll Gemal community staat, klopt. We hebben het artikel verplaatst naar de Gemal handleiding, onder het onderwerp Jaarwerk.

Maurice van de Pol
CHAMPION *
door Maurice van de Pol

@Niek Grupstra Fijn dat het nu wel werkt