Mijn Communities
Help

Laatste inlogdatum in Gebruikersbeheer

door Sabine Koelewijn

Vanaf vandaag is de laatste inlogdatum van een gebruiker zichtbaar in Gebruikersbeheer. Wanneer je de gebruiker opzoekt, zie je onder het kopje Onyouforce account nu ook de laatste inlogdatum.

SabineKoelewijn_0-1723642100129.png

 

Deze datum geeft aan dat de gebruiker ingelogd is geweest in Mijn Youforce, maar het zegt verder niks over welke modules de gebruiker heeft gezien. 

 

Deze functionaliteit is inmiddels een veelgehoorde wens en ik wil graag iedereen bedanken voor het indienen van de wens! 

7 Opmerkingen
MaroeskaH
CONTRIBUTOR **
door MaroeskaH

@Sabine Koelewijn, mooie toegevoegde waarde. Is er ook een mogelijkheid om van de laatste login een rapportage te draaien?

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Zo te zien kun je het alleen zien voor onyouforce gebruikers. Is dit ook nog in ontwikkeling voor SSO gebruikers?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Heel erg fijn om mijn werkdag te mogen beginnen met dit goede nieuws in mijn postvak-in :-). Jammer dat ik hier maar 1 kudo voor kan geven. Bij deze ook nog twee  duimpjes erbij 👍👍

door Sabine Koelewijn

Hoi @MaroeskaH

Dankjewel voor het compliment en het idee. Op dit moment is het nog niet mogelijk om hier een rapportage van te draaien. We zijn deze functionaliteit wel aan het onderzoeken. Helaas is dit weer zoiets dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Omdat de data bij onze leverancier Ping staat, duurt het ophalen van de gegevens voor een rapport een stuk langer. We willen niet dat de rapportage in gebruikersbeheer uren gaat duren voordat deze is gedownload en daarom hebben we besloten het nu nog niet aan te bieden, totdat er een beter alternatief is. 

door Sabine Koelewijn

Hoi @Bas Menken - Gemeente Leiden

Dat klopt inderdaad. Op dit moment is het alleen voor de onyouforce accounts. We krijgen deze informatie namelijk via onze leverancier Ping en zij hebben niet de gegevens van de gebruikers die met Single Sing On inloggen. We zullen dit verder onderzoeken, maar kunnen het waarschijnlijk niet op korte termijn aanbieden.

door Sabine Koelewijn

@Raymond_de_Rozario Dankjewel! 

Tessa Tukker
CONTRIBUTOR ***
door Tessa Tukker

@Sabine Koelewijn 

 

Hele mooie toevoeging en blij mee. 😀
Ik zou er nog blijer mee zijn als in de download gebruikerslijst ook een kolom komt met die laatste inlogdatum want dan is het gelijk zichtbaar wie er met een @onyouforce.com account inlogt en die overblijven zijn dan automatisch die inloggen via SSO. 😉