Mijn Communities
Help

Uitnodiging feedback sessie Self Service statistieken 28 mei

door Christiaan Sluis (Bijgewerkt ‎12-05-2025 10:42 door Christiaan Sluis )

In de toekomst willen wij de statistieken van Self Service ontsluiten binnen Youforce Reporting. Dat is een flinke klus, waarbij wij graag jullie feedback ontvangen voordat wij hier aan beginnen. Dit om te zorgen dat onze technische oplossing aansluit bij jullie functionele wensen.

Daarom willen we jullie uitnodigen voor een open gesprek. Het zou fijn zijn als jullie vooraf duidelijk hebben wat jullie doen met de Statistieken:

• Welke gegevens
  • Welk doel
  • Welke frequentie
  • Welk moment

Dit gesprek vindt online plaats op 28 mei tussen 11.00 en 12.00 uur. De sessie zal worden opgenomen zodat ik deze tijd kan besteden aan luisteren en doorvragen in plaats van notuleren.

Er zijn 3 mogelijkheden tot deelname:

6 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Gea Bussink-Veerbeek

@Christiaan Sluis Ik zet het graag in mijn agenda, maar heb je ook een link voor me naar de sessie? Wij gebruiken geen google agenda, en de link gaat niet naar outlook.

Christian-B
CHAMPION ***
door Christian-B (Bijgewerkt ‎09-05-2025 09:03 door Christian-B )

@Christiaan Sluis , 

Goede morgen, 

Goed initiatief, echter wachten wij meer met smart op een rapportage waarbij gegevens uit de nieuwe verlofmodule (app) getoond kunnen worden (zie mijn idee: Verlof nieuwe Verlofmodule (app) in Reporting stat... - Visma Community). Met name statussen zoals wacht op goedkeuring!

ps, m.b.t. de 28e, ben ik graag bij, wij gebruiken echter geen google agenda. Graag een link naar de sessie.

Anja Brouwer1
CHAMPION ***
door Anja Brouwer1

@Christiaan Sluis Graag sluit ik aan. Wij gebruiken ook geen google agenda. Ook graag link naar de sessie.

Christiaan Sluis
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Christiaan Sluis

Dag allen,

Ik heb zojuist het artikel bijgewerkt zodat je ook je emailadres kan doorgeven zodat ik een uitnodiging stuur, of dat je zelf direct de meeting in komt (maar dan moet je niet vergeten dit zelf in je agenda te zetten).

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Hallo @Christiaan Sluis, heel fijn dat de sessie wordt opgenomen. Helaas kan ik hier niet bij aanwezig zijn, maar toch heb ik hier vragen over om het overzicht te krijgen te vergemakkelijken voor Youforce Reporting.

Christiaan Sluis
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Christiaan Sluis

Hoi @Lieke Sterk Huis,

Het is mijn bedoeling om de uitkomsten te delen, maar niet de opname zelf (ivm privacy). Als je zelf input hebt over jullie gebruikt dan kan je het mij ook mailen op christiaan.sluis@visma.com.