Mine områder
Hjelp

Hjelp deg selv 24/7

av Mari Barlund (Oppdatert ‎19-05-2021 11:57 av Mari Barlund VISMA )

Visste du at vi har flere muligheter for selvbetjening? 

Vi jobber stadig med å forbedre våre selvbetjeningsmuligheter, slik at du kan finne svar på dine problemstillinger, uten å måtte stå i kø eller være avhengig av våre åpningstider på support. 

 

Sjekk ut dine muligheter under:

 

Icons Line Group blue.jpgVisma Community - Brukertips

Vis mer
Visma Community er vår kommunikasjonskanal ut mot kundene våre. Under Brukertips skriver våre supportkonsulenter korte og lengre tidsaktuelle veiledninger. I tillegg legger vi ut informasjon om f.eks. nedetid på Altinn, viktige endringer ift. rapportering til myndighetene og andre tips og triks. På Visma Community vil du også finne guider og veiledninger til våre støttesystemer, slik som f.eks. Visma.net Expense, Visma.net Calendar og Visma.net Approval
En av fordelene med Visma Community er at du kan sette på varsler og dermed få en mail når vi legger ut et nytt brukertips. 

På kundeservice sine sider finner du en veiledning for hvordan du kan utnytte Visma Community best mulig

 

Icons Line Users blue.jpgVisma Community - Diskusjon

Vis mer
I Visma Community finnes det også en side for diskusjon. Her kan du enkelt spørre andre brukere om hjelp, eller diskutere hvordan en problemstilling best bør løses. 
Hensikten med denne siden er at dere som kunder kan utveksle erfaringer og praktiske tips og triks i en ellers hektisk hverdag. 

På kundeservice sine sider finner du en veiledning for hvordan du kan utnytte Visma Community best mulig

Merk! For å kunne poste eller svare på et innlegg i diskusjonsforumet må du være innlogget i Visma Community.

 

Icons Line Zoom blue.jpgFAQ

Vis mer
På Visma.no finner du en egen FAQ-side. På denne siden kan du finne de mest vanlige spørsmålene på tvers av våre supportavdelinger. Svarene dekker ofte det juridiske rundt problemstillingen, med henvisning til praktisk løsning i de ulike lønnsystemene. 
Siden oppdateres jevnlig, med de til enhver tid mest tidsaktuelle spørsmålene på support. 

 

App Icons Pack 19 blue.jpg

Oppslag Juridisk

Vis mer
Oppslag Juridisk er et juridisk oppslagsverk tilknyttet lønnsfaget. Oppslagsverket er skrevet av våre jurister innenfor lønn og HR, og er inkludert i lønnsystem ditt. 

Du kan logge deg inn i Oppslag Juridisk rett fra Visma Lønn, ved å gå til Hjelp / Oppslag juridisk.

 

 

Trenger du fortsatt hjelp?

Icons Line Communication blue.jpgChat med oss

Vis mer
Nederst i høyre hjørne på Visma Community vil du alltid finne vår chatløsning. 
Åpningstider
Mandag - Fredag: 9.00 - 16.00

Icons Line Mail blue.jpgSend oss en e-post

Vis mer
Vi er selvfølgelig også tilgjengelig på e-post. Finner du ikke svar på det du lurer på, eller trenger direkte support, send oss en e-post.

 

1 Kommentar
Rsogne
CONTRIBUTOR *
av Rsogne

Hei, det ser ut til at Visma Expense med mva beregening kostnadsføres dobbelt. Kan dere hjelpe meg å rette opp feilen? Det kan se ut som en automatikk overstyrer min kontering. Utbetalt beløp ser riktig ut. Mvh Rita

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"