Mijn Communities
Help

Opgelost - HR Core mogelijk niet beschikbaar - Foutmelding

01-08-2024 10:09 (Bijgewerkt op 01-08-2024)
  • 6 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 433 Weergaven

1 augustus - 11:15 uur:
De oorzaak van de foutmelding lijkt te zijn gevonden. We krijgen verschillende meldingen dat HR Core weer toegankelijk is. We zullen de situatie blijven monitoren.

1 augustus - 10:00 uur:
Op dit moment merken wij dat meerdere gebruikers een foutmelding krijgen bij het inloggen in HR Core. Wij zijn aan het onderzoeken wat deze foutmelding veroorzaakt en komen hier zo snel mogelijk op terug.

 Gebruikers krijgen de volgende foutmelding:

RoelofDries_1-1722499759418.png

 


 

 

Opmerkingen
administratiep
CONTRIBUTOR *
door administratiep

Wat is de status van de storing. 

arnonieuwstad
CONTRIBUTOR **
door arnonieuwstad (Bijgewerkt ‎06-08-2024 09:08 door arnonieuwstad )

Is er ook een reden bekend waarom HR Core de laatste tijd vaak niet bereikbaar is?

 

Roelof Dries
VISMA
door Roelof Dries

@administratiep ,

De HR Core module is op dit moment beschikbaar en was na ons laatste bericht van 11:15 uur op 1 augustus de performance weer stabiel. 

door Léon van Berkel

@arnonieuwstad 

 

De beschikbaarheid van onze YouServe software applicaties publiceren we maandelijks via dit bericht. Indien hiervoor aanleiding is geven we een verklaring over deze beschikbaarheid.

Onderhoud of noodzakelijke software updates plannen we zoveel mogelijk buiten de reguliere werkuren.

 

De cijfers over juli 2024 publiceren we binnenkort.


arnonieuwstad
CONTRIBUTOR **
door arnonieuwstad

@Léon van Berkel 

Dank je wel, ik kende deze pagina nog niet, ik heb er gelijk een abonnement op genomen.

door Léon van Berkel

@arnonieuwstad 

Dat is goed te vernemen Arno - dit is een zogenaamd "uitgelicht artikel" in de rubriek Software & Services in onze YouServe community.

Zojuist zijn de cijfers over juli 2024 gepubliceerd.

 

Medewerkers
Actieve onderwerpen