Mijn Communities
Help

Opgelost: Tijdelijke storing bij toegang tot Self Service via my.youserve.nl bij sommige gebruikers

08-09-2025 10:51 (Bijgewerkt op 10-09-2025)
  • 2 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 707 Weergaven

Woensdag 10 september 10:45 uur

We hebben afgelopen dinsdag aan de eind van de ochtend een oplossing geimplementeerd. Er bleek een instelling niet goed te staan waardoor er soms de foutmelding "The custom error module does not recognize this error."  verscheen. Het probleem doet zich nu niet meer voor. We blijven de situatie monitoren.

Dinsdag 9 september 09:30 uur

Bij het inloggen via kan er een foutmelding verschijnen wanneer je op Self Service klikt: "The custom error module does not recognize this error." Hoewel de meeste inlogpogingen succesvol verlopen, doet deze foutmelding zich nog steeds voor bij een deel van de gebruikers. 

Heb je dringend toegang nodig tot Self Service? Gebruik dan
https://mijn.youserve.nl om alsnog in te loggen en je mutaties door te voeren.
We werken met hoge prioriteit aan een oplossing en doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Maandag 8 september 13:55 uur

We hebben een oplossing geïmplementeerd. We blijven de situatie monitoren om te beoordelen of het probleem zich nog voordoet. Je dient wel eerst uit te loggen en dan weer in te loggen bij my.youserve.nl anders zal de foutmelding blijven verschijnen.

Maandag 8 september 10:45 uur

Bij het inloggen via my.youserve.nl kan het voorkomen dat je de volgende foutmelding krijgt wanneer je op Self Service klikt:

"The custom error module does not recognize this error."

PascalMoeskops_0-1757320663785.png

Heb je dringend toegang nodig tot Self Service? Gebruik dan https://mijn.youserve.nl om alsnog in te loggen en je mutaties door te voeren.

We werken met hoge prioriteit aan een oplossing en doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Opmerkingen
Danielle van der Werff1
CONTRIBUTOR ***
door Danielle van der Werff1

Is er al een update over de situatie rondom deze foutmelding?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

ArnaudvG
CONTRIBUTOR ***
door ArnaudvG

Het probleem lijkt deze ochtend weer terug te zijn.

Medewerkers
Actieve onderwerpen