Mijn Communities
Help

Afgehandeld - Dubbele emails

28-02-2024 15:14 (Bijgewerkt op 19-03-2024)
  • 27 Antwoorden
  • 21 kudos
  • 2240 Weergaven

Update 19-03-2024 15.00 uur:

Gisteravond is er een release geweest waarin dit issue is opgelost. We hebben een technische aanpassing gedaan waardoor het niet meer mogelijk is dat emails dubbel verstuurd worden.

 

Update 14-03-2024 13.00 uur:

Op dit moment worden er een aantal zaken getest en bugs opgelost. Wanneer de testen goed zijn afgerond zullen we meer informatie geven.

 

Update 06-03-2024 9.00 uur:

We werken nog met grote prioriteit aan het issue. We zien inmiddels dat het issue groter is dan verwacht en er naast dubbele emails ook voor digital signing dubbele bestanden worden klaar gezet. Zodra er meer bekend is wordt dit bericht geupdate.

 

Update 05-03-2024 8.30 uur:

Het issue is nog in onderzoek en er wordt met hoge prioriteit aan gewerkt. Wanneer er meer bekend is wordt dit bericht geupdate.

 

Op dit moment zien we dat er in een aantal gevallen emailtjes dubbel of soms zelfs meerdere keren worden verstuurd. We zijn het issue aan het onderzoeken en laten het weten als er meer bekend is.

Opmerkingen
Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***
door Jolanda van Logten

Dat is ook al wat. Helemaal geen Visma-mails meer ontvangen speelt bij ons sinds 20 februari jl. en dat schiet ook niet op.

door Katinka te Booy

Goedemorgen @Jolanda van Logten ,

 

Dat is vervelend om te horen. Ik heb zojuist even in ons ticket systeem gekeken maar kan voor jullie als klant geen aanvraag terug vinden over het niet ontvangen van emails. Zou je er voor mij een kunnen aanmaken zodat we hier onderzoek naar kunnen doen.

 

Alvast bedankt.

Groetjes,

Katinka

Ralph
CHAMPION **
door Ralph

@Katinka te Booy 

Ik heb al een ticket aangemaakt, aangezien dit zeer verstorend is en het moet snel opgelost worden. Vanuit veel processen in HRSS worden aanvullende e-mails gestuurd, waarbij we zien dat deze nu dubbel worden verstuurd. Dit varieert van aanvragen voorschot, versturen documenten tot en met aanvragen accounts.
Ik hoop dat het besef van urgentie om dit op te lossen aanwezig is.

Ilona Meurs
CONTRIBUTOR **
door Ilona Meurs

Is er al meer bekent over de issue Dubbele emails?

RobZuethof
CHAMPION **
door RobZuethof

@Katinka te Booy  Ook worden digitaal te ondertekenen AO's 2x verstuurd. Heel vervelend voor ondertekenaars

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

Ook bij ons inmiddels dubbele mails vanuit de workflows.  Hopelijk wordt het snel opgelost. Ik zal in ieder geval ook een call aanmaken. 

door Bart Kok - Gemeente Venlo

@Katinka te Booy bij ons komt dit ook voor bij Performance Management. 

Ralph
CHAMPION **
door Ralph

wij kregen dit als antwoord: 

 

"Request wordt doorgezet naar de afdeling PD. Het probleem is bekend en zal in de sprint van maandag a.s. worden opgepakt. Hoewel inderdaad verwarrend, is dit het enige wat gebeurt. De mutaties zelf worden niet dubbel aangeboden"

 

Dat vinden wij onacceptabel. Ik heb in deze de indruk dat Raet zich onvoldoende kan verplaatsen de impact van issues op operationele processen.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **
door Esmiranda Vermeer

@Katinka te Booy  - ook hier dit probleem. Ik heb een ticket aangemaakt met twee voorbeelden. Ook in e-signing staan de documenten dan dubbel. Dat staat nog niet hier in de melding bovenaan.

door Andrea de Bie - Hazelhof

bij ons speelt dit probleem ook

door Katinka te Booy

Goedemiddag allen,

 

Er is helaas nog geen update. Weet dat we inderdaad met hoge prioriteit aan een oplossing werken. Zodra er meer bekend is wordt het verstoringsbericht geupdate.

 

Groetjes,
Katinka

Gerda Woldring
CONTRIBUTOR ***
door Gerda Woldring

Bij ons speelt dit probleem ook

Janny18011962
CONTRIBUTOR **
door Janny18011962

Nog steeds worden 2 mails verstuurd.

wmvanee
CONTRIBUTOR ***
door wmvanee

Bij ons ook.  Nieuw proces ouderschapsverlof vandaag live. Gaat ook aantal mails uit. Met tests ook dubbele mails! Wij willen graag spoedige oplossing!

Sevgi Demirci1
CONTRIBUTOR *
door Sevgi Demirci1

ook bij ons speelt dit probleem al een paar dagen

RKnol
CONTRIBUTOR **
door RKnol

Ik lees dat het probleem al een hoge prioriteit heeft gekregen, maar ik zie sinds gistermiddag  rond 15:00 geen update meer voorbij komen?

Hillary Amoah
CONTRIBUTOR ***
door Hillary Amoah (Bijgewerkt ‎01-03-2024 14:06 door Hillary Amoah )

Bij ons speelt het probleem ook sinds 28 februari

door Paul Wevers - Gemeente EHV

ik denk dat het bij iedereen nog speelt.....een post wordt onnodig lang met dit soort individuele opmerkingen.

jhoost
CONTRIBUTOR **
door jhoost

Goedemorgen is er inmiddels al wat te melden ? B.V. een tussentijdse update. 

door Katinka te Booy

Goedemiddag @Esmiranda Vermeer 

 

Ik zie dat je aangeeft dat er bij jullie ook sprake is van dubbele bestanden in digital signing. Dit kan niet ontstaan vanuit de dubbele emails. Deze zorgen er alleen voor dat er een link verstuurd wordt maar niet dat het document ook twee keer ter ondertekening wordt aangeboden. Ik zal hier nog even op terug komen in je aanvraag. Maar we gaan dat issue apart onderzoeken.

 

Groetjes,

Katinka

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **
door Esmiranda Vermeer

@Katinka te Booy  Oké. Heb apart ticket hiervoor aangemaakt zodat dubbele e-mails en dubbele bestanden apart bekeken kunnen worden. Hier boven zie ik overigens dat @RobZuethof ook meldt dat deze dubbele AO's verstuurd worden. Dus ik ben niet de enige.

MarcelvL
CONTRIBUTOR *
door MarcelvL

Is er inmiddels al een update?

Monique1
CONTRIBUTOR ***
door Monique1

Beste @Katinka te Booy ,

Bedankt voor de update. Ik heb nog een vraag over de dubbele bestanden in digital signing. Weten jullie of dit altijd gebeurt of in een aantal gevallen? Hoe kunnen we zien of dit voor ons ook het geval is?

door Katinka te Booy

Goedemiddag @Monique1 

 

Het gebeurdt niet altijd. Je kunt het zelf vanuit beheer niet. De medewerker krijgt twee keer een email met de link en na het klikken op een van de links, ziet de medewerker het document dubbel staan. 

 

Groetjes,

Katinka

John ZMW
CONTRIBUTOR **
door John ZMW

@Katinka te Booy , is het mogelijk nog een update te geven, we zijn alweer twee dagen verder. Ik zie het bij de laatste mutatie niet meer gebeuren overigens, is het misschien opgelost?

Glenn Verheul
CONTRIBUTOR **
door Glenn Verheul

Is dit al opgelost? Graag een update over de status.

Sevgi Demirci1
CONTRIBUTOR *
door Sevgi Demirci1

@Katinka te Booy  heb je enig inzicht wanneer er een update komt? 

Medewerkers