Mijn Communities
Help

afgehandeld - Performance problemen

12-03-2024 09:00 (Bijgewerkt op 12-03-2024)
  • 11 Antwoorden
  • 9 kudos
  • 1295 Weergaven

12-03-2024 10.00 uur:

We zien dat de issues weer verholpen zijn en de performance weer naar een normaal niveau gaat. We blijven het nauwkeurig monitoren. Het kan zijn dat je als gebruiker even wordt uitgelogd. Als je vervolgens een paar minuten wacht moet je weer kunnen inloggen.

 

12-03-2024 9.00 uur:

Op dit moment zijn er applicaties rondom self service die performance issues hebben. Deze spelen door naar Self Service. Er wordt met hoge prioriteit aan de issues gewerkt.

Opmerkingen
Wim Boogaard
CHAMPION *
door Wim Boogaard

Herkenbaar @Katinka te Booy, zowel SelfService Education als HRCore Education. 

Maar ik ervaar het ook bij uploaden in PDOL. 

wmvanee
CONTRIBUTOR ***
door wmvanee

Werkt dit issue ook door in rapportages? Wij missen plotseling rapportages, ook klassiek om te rapporteren. Ter info, hier hebben wij al request van gemaakt.

Jeanet1975
CONTRIBUTOR *
door Jeanet1975 (Bijgewerkt ‎12-03-2024 09:21 door Jeanet1975 )

Ligt RVM er ook af @Katinka te Booy ?

dennis beekman
CONTRIBUTOR ***
door dennis beekman

het lijkt over alle systemen te gaan. hier ervaren we in alle Visma systemen vertraging of niet werking 

door Katinka te Booy

Goedemorgen alle,

 

Het voornaamste probleem zit in Youforce. Dit speelt door naar al onze applicaties. Ik heb nog geen specifieke berichten gekregen over RVM of reporting maar het is mogelijk dat deze ook beïnvloed zijn.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Katinka te Booy is hierin ook meegenomen dat inloggen met PingID anders werkt? Mijn collega lukt het niet om in te loggen via PingID.

Daarnaast werkt HR Core ook niet. Echter sommige collega's kunnen wel werken.

 

Kan er aangegeven worden wanneer hier een update op komt?

Rianne Haars
CONTRIBUTOR **
door Rianne Haars

Bij ons ook problemen met Youforce, incl. Self Service en RVM

Petra Koenders
CONTRIBUTOR ***
door Petra Koenders

De performance is nog steeds heel wisselend. 

Het is nu weer vertraagd. Ik mag aannemen dat deze nog gemonitord wordt voor vandaag? 

Mvgr Petra

Jerome
CONTRIBUTOR **
door Jerome

Probleem lijkt weer terug te zijn. Beaufort weer erg traag.

Wim Boogaard
CHAMPION *
door Wim Boogaard

Mee eens @Katinka te Booy. Ik hoor het probleem veel om me heen. Dus graag dit weer oppakken. Alvast hartelijk dank! 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Katinka te Booy heeft dit ook te maken met dat taken in de Inbox niet zichtbaar zijn?

Medewerkers