om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Op zaterdag 27 januari vind de release van februari 2024 plaats.
Op dinsdag 30 januari 2024 zullen wij de Kennissessie over de release van februari houden.
In deze 1,5 uur durende sessie nemen we je mee in de belangrijkste wijzigingen van deze release.
Uiterlijk maandag 29 januari zullen we de link naar de meeting hiervoor versturen.
Goedemiddag,
Mag ik de opname ook ontvangen?
Was wel aangemeld maar er kwam last-minut iets tussen dus ik kon toch niet aansluiten.
Alvast bedankt!!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik meld me aan voor deze sessie maar krijg geen link. Vorige maand ook al niet. Graag kom ik ook op de lijst voor het terugkijken. Wat doe ik verkeerd waardoor ik niet op de lijst kom?
Goedemiddag Erik,
Jij mij even een email sturen op janice.richardson@visma.com?
Ik zal dan vragen of je toegevoegd kan worden.
Met vriendelijke groet,
Janice
Beste Janice
Dank voor de snelle reactie. Ik kijk hem dan liever later in zijn geheel terug.
Mijn collega Rina Balgobind had zich ook opgegeven en geen link ontvangen.
Wil je haar dan ook op de lijst zetten?
Dank en groet,
Kitty
Hoi Kitty,
Dat is goed, ik zal jullie (laten) toevoegen aan de deelnemerslijst. Wil je mij even een mailtje sturen via janice.richardson@visma.com ik kan namelijk de bedrijfnaam/juiste emailadres nu niet zien.
Tot de volgende release sessie!
met vriendelijke groet,
Janice
Ik wilde net gaan deelnemen maar heb dus de link nooit ontvangen.
Word het webinar opgenomen zodat ik het later kan terug kijken?
Dank en groet,
Kitty van Kleef
Hoi Kitty,
Jazeker, de sessie wordt opgenomen. De opname wordt achteraf samen met de presentatie verstuurd naar de klanten die aanwezig waren in de sessie. Ik zal vragen of jij ook op de lijst staat.
Wellicht ben je nu in de gelegenheid om aan te haken via deze link: https://meet.google.com/jsf-jswc-ark?authuser=0
Met vriendelijke groet,
Janice
Copyright 2022 Visma Community. All right reserved.