Mijn Communities
Help
peterdevette
CHAMPION *

Conversie schaal 10 PO en VO

door peterdevette

In de concept releasenotes Payroll is aangegeven op welke wijze de toelage betaald gaat worden in het kader van de harmonisatie van schaal 10.

Welke acties worden er vanuit Peple uitgevoerd om de salaristabel per 1-7-2026 te wijzigen en de extra periodieken op deze datum toe te kennen aan de betreffende personeelsleden?

15 ANTWOORDEN 15

door rachidahaddou

Onder voorbehoud zaterdagavond

NvdB
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door NvdB

Kleine aanvulling; kreeg gisteren een onverklaarbare  foutmelding in de salarisrun bij 1 medewerker. Nu kreeg ik vanmorgen terugkoppeling dat ik component 44730 debet moest journaliseren. en wat blijkt dit is dus toelage harmonisatie schaal 10!!🤔🤔.

MvB
CHAMPION ***

door MvB

Dan gaat het waarschijnlijk gefaseerd, want ik zie nog niets. 

NvdB
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door NvdB

@MvB  ik sluit me helemaal aan bij jouw op reacties.

door rachidahaddou

Binnenkort wordt dit gepubliceerd op de community van HRM

MvB
CHAMPION ***

door MvB

@rachidahaddou Dank voor je reactie, maar zou je iets specifieker kunnen zijn?  Bijvoorbeeld wanneer we dit kunnen terugzien in HRM en Payroll? 

MvB
CHAMPION ***

door MvB

Omdat we geen reactie van Peple krijgen, heb ik een ticket aangemaakt met prio HOOG

Jkersbergen
CHAMPION **

door Jkersbergen

Payroll is nu gereleast, maar de nieuwe salarisschaal staat nog niet in HRM helaas.

MvB
CHAMPION ***

door MvB

In de release-notes Payrol 295 staat zelfs deze datum: 

MvB_1-1782899620773.png

Kan Peple hier een verklaring voor geven, dat er nog niets is gebeurd??

MvB
CHAMPION ***

door MvB

Volgens de release-kalender van Peple zou het vandaag moeten zijn aangepast. Ook ik zie niets in payroll of HRM staan.

MvB_1-1782899195113.png

Cynthiaaben
CONTRIBUTOR ***

door Cynthiaaben

In HRM zien we dit nog niet terug, en dus gebeurt er nog niets in payroll. Is er al bekend wanneer dit opgepakt wordt? Ivm de zomervakantie gaan wij einde volgende week de run van juli definitief maken, dus het zou mooi zijn als dit meegenomen kan worden.

NvdB
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door NvdB (Bijgewerkt ‎01-07-2026 10:46 door NvdB )

Ik heb gisteren een mail ontvangen. Als het goed is staat deze als ticket gemeld. Er is ook een overzicht met registratienummers beschikbaar. Staat in het ticket bij tabblad gerelateerd.

MvB
CHAMPION ***

door MvB

@NvdB Ben jij niet in de war met het ticket m.b.t. VO-schalen per 1-1-2026 voor het ondersteunend personeel (beginschalen rondom het minimumuurloon). Deze vraag gaat over conversie van schaal 10. 🤔

NvdB
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door NvdB

@MvB u hebt scherp opgelet. En hebt helemaal gelijk . 

Kimvdb
CONTRIBUTOR *

door Kimvdb

Dit miste ik inderdaad ook nog in de releasenote