Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Kilometerdeclaratie - dienstreis België niet mogelijk

door Lieke Sterk Huis

@Bastiaan Friederichs en @Remco te Ronde,

Hoe kan er gedeclareerd worden naar het buitenland in de App, bijvoorbeeld België? 

Als ik bijvoorbeeld station Antwerpen intyp, krijg ik alleen adressen in Nederland te zien.

18 ANTWOORDEN 18
Jolanda16
CONTRIBUTOR **

door Jolanda16

Hallo Bastiaan,
Kan je ook voor ons Belgie/Duitsland activeren? Alvast bedankt!

Jolanda16
CONTRIBUTOR **

door Jolanda16

@Bastiaan Friederichs Kan je ook voor ons België/Duitsland activeren? Kan dit zo of moet ik hiervoor een call aanmaken?
Alvast bedankt!

Zojuist geactiveerd @Jolanda16 !

PetravanGeenen
CONTRIBUTOR ***

door PetravanGeenen

@Bastiaan Friederichs kan het voor ons ook worden aangezet (België en Duitsland). Ik had deze even gemist en we zijn vandaag live gegaan en hebben nogal wat grensarbeiders. Kan dit zo of moet ik een call aanmaken?

 

 

door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎20-11-2023 15:12 door Bastiaan Friederichs VISMA )

@PetravanGeenen ik heb je een email gestuurd om even het klantnummer te bevestigen.
Daarna is het met een paar minuten geregeld!

CRodenburg
CONTRIBUTOR ***

door CRodenburg

@Bastiaan Friederichs Is het voor ons ook mogelijk om België te activeren? We hebben een paar medewerkers die daar wonen maar wel werken voor ons.

@CRodenburg helemaal vergeten om nog te reageren.. Je vraagt het voor "Natuurmonumenten"?

CRodenburg
CONTRIBUTOR ***

Hi ja dat klopt en zou Duitsland ook kunnen. Sommige van onze collega's komen daar soms voor dienstreizen ook nog is mij ter oren gekomen.

@CRodenburg zojuist gedaan; Belgie en Duitsland toegevoegd (naast Nederland)

CRodenburg
CONTRIBUTOR ***

ik zag het! Dankje

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

@Bastiaan Friederichs, graag voor ons ook België activeren. Kun je laten weten wanneer dit dan actief is en mogelijk is om te declareren voor onze medewerkers? Alvast bedankt!

Goedgekeurde oplossing
Bastiaan Friederichs
VISMA

door Bastiaan Friederichs

Hoi @Lieke Sterk Huis , standaard hebben ervoor gekozen om alleen Nederland te activeren omdat voor de meeste klanten voldoende zal zijn.

Zal ik voor jullie België ook activeren?

Vahdet Aytekin CNV
CONTRIBUTOR **

door Vahdet Aytekin CNV (Bijgewerkt ‎12-06-2023 11:13 door Vahdet Aytekin CNV )

Hallo Bastiaan,

 

Kan je België voor ons (CNV) ook activeren? 

 

Alvast bedankt!

 

Groet,

Vahdet

hi @Vahdet Aytekin CNV , zojuist toegevoegd!

Vahdet Aytekin CNV
CONTRIBUTOR **

Dankjewel!

Annemarie van der Geest
CONTRIBUTOR ***

Hoi Bastiaan,

Sinds 2 maanden maken we gebruik van de declaraties via de app. Ik krijg een melding van een medewerker dat zij geen adres in Duitsland kan selecteren in de dienstreisdeclaratie. Is het zo dat je op klantniveau 'een' buitenland kunt toevoegen? Zo ja, zou je dan voor De Connectie in Arnhem Duitsland willen activeren? Mocht dit niet 'the way' zijn, hoor ik het graag!

Dank alvast!

hi @Annemarie van der Geest zou je in dit geval een ticket willen aanmelden bij het Service Center? 

Ik kan op basis van jouw gebruikersnaam hier niet vaststellen of je inderdaad een van de contactpersonen van De Connectie bent. 

Je mag in het ticket aangeven dat hij doorgezet kan worden naar mij, dan is het daarna zo gepiept.

Eelko
CONTRIBUTOR **

door Eelko

om de app te kunnen gebruiken moet die voor ons zeer zeker ook adressen in het buitenland aan kunnen. Wij hebben meerdere medewerkers die in Duitsland wonen en ook in België. Daarnaast worden er veel dienstreizen naar Europese landen gemaakt.