om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
@Bastiaan Friederichs en @Remco te Ronde,
Hoe kan er gedeclareerd worden naar het buitenland in de App, bijvoorbeeld Belgiƫ?
Als ik bijvoorbeeld station Antwerpen intyp, krijg ik alleen adressen in Nederland te zien.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bastiaan Friederichs Zou je voor de Gemeente Goirle (28572) ook Belgiƫ willen activeren in de App?
@MichelvandenBiggelaar zou je voor mij een ticket kunnen aanmaken, dan behouden we het overzicht š
@Bastiaan Friederichs Zou je voor de Gemeente Enschede (6529084) ook Duitsland en Belgiƫ willen activeren in de App?
Vanwege de vakantie van @Bastiaan Friederichs reageer ik even. Op basis van jouw berichtje hebben we een melding aangemaakt bij het ServiceCenter. Via die melding zullen we het activeren en je laten weten als het actief is.
Beste @Bastiaan Friederichs ,
Zou je voor (Stichting) Amarant, Belgiƫ en Duitsland willen aanzetten?
Dank je wel!
@Bastiaan Friederichs zou je voor Lentis ook Duitsland kunnen aanzetten 6472567 klant.nr.
Zojuist gedaan @troow !
Hallo @Bastiaan Friederichs ,
Wil je Belgie en Duitsland ook toevoegen voor:
Waterschapsbedrijfs Limburg en Waterschap Limburg?
Alvast bedankt
Groet,
Angela
@Angela Heins1 nee, het is lastig om alle comments goed te blijven volgen š
Maar ik zie dat voor Waterschapsbedrijf Limburg naast Nederland, ook Belgie, Duitsland en Luxemburg geactiveerd zijn. Werkt dit niet?
Voor Waterschap Limburg heb ik zojuist Belgie en Duitsland toegevoegd!
Hallo @Bastiaan Friederichs,
Dank je wel. Zal het nogmaals vragen aan de medewerker bij WBL.
Bedankt voor het toevoegen.
@Bastiaan Friederichs n Kun je voor ons(Elker ook Duitsland) aanzetten 4002178 Elker
Dank alvast
@Marjan Arends Elker toegevoegd!
Dankjewel
@Bastiaan Friederichs ; Wil je voor de gemeente Emmen ook Duitsland en Belgiƫ toevoegen m.b.t. adressenlijst bij declareren van dienstreizen?
Alvast bedankt.
@Marko Nonkes zou jij een ticket willen aanmaken (je mag daar in opnemen dat ze de aanvraag naar mij doorzetten) en daarin het juiste klantnummer vermelden?
Dag Bastiaan,
Zou je Belgiƫ en Duitsland ook aan willen zetten voor de gemeente Venray?
Grt Ruud
@Ruud Venray zojuist toegevoegd!
Hallo Bastiaan,
Kan je ook voor ons Belgie/Duitsland activeren? Alvast bedankt!
@Bastiaan Friederichs Kan je ook voor ons Belgiƫ/Duitsland activeren? Kan dit zo of moet ik hiervoor een call aanmaken?
Alvast bedankt!
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.