om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Zijn er meer mensen waarbij Beaufort heel lang blijft hangen op onderstaande scherm
Bij een paar mederwerkers startte BO4 uiteindelijk wel op, maar dan praat ik over meer dan 10 minuten. Zij geven aan dat Beaufort ook super traag is. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Gisteren konden wij probleemloos werken. Ik heb al een melding gemaakt.
Ook bij ons super traag en Beaufort start bij mij bv niet door. Kom er nog niet eens in. Tevens hoor ik klachten over de performance van Self Service. Ook super traag, dus wellicht algehele malaise. Ook call ingediend. Jammer dat Visma Raet ons niet voor is met het mededelen van dit performance issue. Er wordt toch gemonitord?
Hier helaas ook weer problemen met Beaufort.
ook hier niet werkbaar, hoop dat dit met spoed wordt opgelost !
Bij ons ook niet te doen zo traag. Graag snel actie!
Hier ook weer enorme vertraging BO4 en een ticket aangemaakt.
Beaufort start wel op maar is ook bij ons erg traag, was gisteren ook al zo. Bij elke klik die we doen krijgen we een zandloper te zien en melding scherm samenstellen. Werkt niet fijn dit..
Helaas is de performance van beaufort bij ons ook niet optimaal. Zojuist ook een call aangemaakt.
Ook hier weer enorme traagheid gemeld door meerdere gebruikers, en merk het zelf ook. Zoekacties duren enkele seconden, vergroten/verkleinen vensters reageert amper en resulteert in "grijze" vensters.
Hier helaas ook zeer traag, ik ga ook een call indienen.
Beaufort start wel op maar iedere stap duurt erg lang. Ga een call inschieten
Wij hebben ook last van een trage Beaufort omgeving. Al een call hiervoor aangemaakt.
Vanmorgen start Beaufort weer niet op of blijft een lange tijd hangen. De laatste tijd gebeurt dit regelmatig.
Beaufort is (helaas nog steeds) cruciaal voor ons werk.
Hier ook problemen en ticket aangemaakt om 08:15 uur wegens niet opstarten BO4.
Hoi Raymond,
Ik heb sowieso het idee dat er een bepaalde server is of meerdere servers van de Citrix die ontzettend traag is. Gisteren ook gehad bij een klant. Als je vervolgens uitlogt (citrix afmelden) en na 10-15 min weer aanlogt spring je mogelijk op een "betere" server en was de traagheid weg. Wij hebben wel voor diverse klanten calls uitstaan hierover maar nog geen reactie.
Bedankt voor de tip, maar dit zou niet nodig moeten zijn. Als het daadwerkelijk met de load balancing heeft te maken, dan moeten ze meer servers in gaan zetten en een maximaal aantal gebruikers op de servers toelaten.
Geen problemen nu om 09:21 uur.
Als ze inderdaad met load balancing werken, dan ben ik het helemaal eens met jouw standpunt. Als je een idee indient op de community, dan steun ik jou zeker als je mij op de hoogte stelt van het idee.
Groet,
Christian
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.