Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Mail aanpassen in gebruikersbeheer

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Ik zou graag de functie terug willen dat ik de mail kan aanpassen in gebruikersbeheer. Nu moet ik soms opnieuw een uitnodiging sturen voor het activeren van het YF account, maar die gaat dan naar de werkmail, terwijl zij daar nog niet in kunnen. Hebben meerdere collega's hier 'last' van en zouden die dit ook weer terug willen?

 

Roel_Harmsen_0-1719918962849.png

 

6 ANTWOORDEN 6
Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk

Hallo allemaal, 


Bedankt voor jullie berichten.
Voor op de korte termijn kunnen wij hier helaas geen aanpassingen in doen. Echter heeft mijn collega Sabine een tijd geleden wel het volgende gedeeld: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Portaal/Overgang-naar-Visma-Connect-18-september/ba-p...

Met de overgang van Visma Connect, komt er ook een mogelijkheid om een activeringsmail te sturen naar een alternatief e-mailadres anders dan de e-mail die in HR Core Beaufort vermeld staat. Hier zal dus voor jullie rondom dit probleem wel een oplossing komen zodra we de overgang maken naar Visma Connect. 

Nog even geduld tot en met 18 september maar vanaf dat moment zal dit probleem zijn verholpen. 

Met vriendelijke groet, 

 

Lotte van Dijk 

Tessa Tukker
CONTRIBUTOR ***

door Tessa Tukker

Wij ervaren hier geen problemen mee.

Wij vullen pas het zakelijke e-mailadres nadat de medewerkers hun account succesvol hebben geactiveerd.

Dit gebeurt doormiddel van een formulier in Self Service waar de medewerker zijn/haar persoonsgegevens invoert en wij dit bij Behandelen PA aanvullen met het zakelijk mailadres.

Wellicht een optie om het ook zo in te richten.

marcoverheij
CONTRIBUTOR ***

door marcoverheij

Ik vind het een stap achteruit, de functionaliteit om ad hoc email te kunnen veranderen moet weer aangezet worden. Bij een IC account kan dit wel, dus waarom niet bij de "normale" accounts? Inderdaad heel onhandig en veel meer werk. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog
Gerda Woldring
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Woldring

Ik zou ook graag de mogelijkheid willen hebben om als klant het emailadres te kunnen aanpassen.

 

 

Michiel_Kootker
CHAMPION *

door Michiel_Kootker

Ik zou al tevreden zijn als er bij "Verstuur uitnodiging opnieuw" er een keuze scherm komt: Stuur naar [1] werk emailadres of [2] in te vullen emailadres.

Nu moet ik in Beaufort het werkemail adres aanpassen aan het prive emailadres, even wachten......., uitnodiging versturen en het werk email adres weer herstellen. Veel en foutgevoelig werk.