Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

professional account aanmaken voor admin.youforce.com

door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen,

 

Helaas kan ik het originele bericht niet meer terugvinden, en zie het ook niet tussen de documentatie staan.

 

Hoe wordt voor het nieuwe inloggen een professional account aangemaakt? Moet dat nog steeds eerst op de oude manier: account aanmaken, certificaat aanmaken en daarna via Youforce accountbeheer de gebruiker opzoeken en klikken op "create account" of is daar ondertussen al een eenvoudige wijze voor? Of kan alleen door het activeren van een certificaat worden aangegeven dat iemand een professional is? Er staat mij bij dat @Henk Hesseling in die discussie was betrokken, maar ik heb er nooit een duidelijke reactie op gekregen.

 

groeten,

 

Raymond


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

3 ANTWOORDEN 3

door Sabine Koelewijn

Goedemorgen @Raymond_de_Rozario,

Dat is op dit moment inderdaad nog de werkwijze. We zijn wel nog aan het onderzoeken hoe we dit aan kunnen passen en zullen dit ook in ontwikkelingen meenemen. 

Nicolette2
CONTRIBUTOR ***

door Nicolette2

Goedemorgen @Raymond_de_Rozario , het is in mijn optiek precies zoals jij het beschrijft. Dus certificaat aanmaken en Craete account.

Professional moet dus een ping op zijn telefoon zetten.

Gerdine
CHAMPION *

door Gerdine

Bij mijn weten dient inderdaad eerst certificaat aangemaakt te worden. Tevens bij gebruikersdefinitie opvoeren als PSA gebruiker.