Mijn Communities
Help

Code reden regres (P02222)

door Paul Wevers - Gemeente EHV

Ik zou graag in een rapportage de rubriek P02222 code regres willen opnemen in een rapportage zodat we de foutmelding bij het verzenden van de EDI voor kunnen zijn.

 

De code kan ik nu niet vinden. Heeft iemand een suggestie hoe deze wel te vinden is of dat het probleem op een andere manier op te lossen is?

 

Bedankt,

Paul Wevers

5 ANTWOORDEN 5

door Chris van den Berg

Reden Regres en Reden Regres Code zijn gisteravond toegevoegd aan verzuimgeval!

ChrisvandenBerg_0-1709303269777.png

 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Wij sturen de code regres keihard aan vanuit de formulieren in Self Service. Met scripting kan je de verschillende situaties aansturen. Hoe dit nu gaat met de Youforce app, weet ik even niet. Ga ik even afstemmen met collega's.

 

Hoi @karl Wegner, Hoe weten jullie met het script of iemand een no-riskpolis heeft?

karl Wegner
CHAMPION ***

Even nagevraagd. In HRSS hebben we een script mbt oorzaak verzuim (bedrijfsongeval etc), dus niet icm no-risk.

Dit laten we Beaufort zelf bepalen als de ziekmelding wordt geïmporteerd in Beaufort. is er een no-risk datum vastgelegd in de toekomst, dan staat de rubriek Registratie arbeidsgehandicapt in de ziekmelding aangevinkt en wordt automatisch P02222 ingevuld. Bij ons is dus altijd P02222 ingevuld en krijgen we geen uitval meer bij het afroepen van EDI. 

door Paul Wevers - Gemeente EHV

Idem voor code P02202 - Gewenste actie arbodienst