Mijn Communities
Help
Frans Bekkers
CHAMPION *

Introductie video Youforce Reporting voor leidinggevenden

door Frans Bekkers

Is er ook een introductie video Youforce Reporting beschikbaar voor leidinggevenden?

In de video Introductie Youforce Reporting voor eindgebruikers (28-09-2023) zit teveel in wat voor professionals bedoeld is. Het zou handig zijn als er ook een video puur voor de managers zou zijn.

7 ANTWOORDEN 7

door Chris van den Berg

Nieuwe introductie video voor je eindgebruikers! 

 

Zie hier de nieuwe video voor eindgebruikers.

@MarvinTergooi we zijn aan het kijken naar je vraag. Dit is bij mij bekend en lijkt te zijn veranderd in de afgelopen tijd.

MarvinTergooi
CONTRIBUTOR ***

door MarvinTergooi

@Chris van den Berg in de introductievideo zie ik dat de klassieke rapporten (report builder) bij jou staat onder de tab "Standaard rapporten". Bij mij zie ik ze echter staat onder "Mijn rapporten". Dit zie ik ook als ik inlog als manager. Hoe kan ik er voor zorgen dat de klassieke rapporten bij de manager zichtbaar worden onder de 1e tab?

Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Goede feedback. Ik pak dit op, toevallig gaan we morgen weer wat opnemen. Ik kan kijken naar een variant waarin ik de inhoud van huidige video vertel, behalve de beheerders kant (promoveren, configuratie ect.). Dan is het een video die voor meerdere eindgebruikers interessant is, ook voor de eindgebruikers die wel een rapport maken.

PetravanGeenen
CONTRIBUTOR ***

Hoi @Chris van den Berg is deze verkorte video voor eindgebruikers die alleen rapporten mogen bekijken en exporteren er al? Aangezien iedere gebruiker vanaf 1 december automatisch naar Reporting wordt gestuurd vanuit Management Informatie ben ik bezig met een instructie voor hen en dan zou het geweldig zijn als ik een video kan toevoegen

Nee nog niet. Toevallig hebben we deze vandaag opgenomen en willen we deze graag voor 1 december uitbrengen! Ik houd je op de hoogte.
Frans Bekkers
CHAMPION *

door Frans Bekkers

@FBB Zorgboog Jouw aanname klopt helemaal.

 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Frans Bekkers klopt mijn aanname dat de manager dan uitsluitend rapporten mag draaien en dus niet zelf rapporten mag maken? M.a.w. dat jij vraagt om een video waarin kort en bondig uitgelegd hoe iemand een rapport kan zoeken, bekijken en kan exporteren?

Zo ja, dan ben ik helemaal voor 😉