Mijn Communities
Help

Nieuwe Dashboards beschikbaar!

door Chris van den Berg (Bijgewerkt ‎02-02-2023 10:53 door Chris van den Berg VISMA )

We hebben, zoals aangekondigd de dashboards nu beschikbaar gesteld voor iedere Youforce Reporting omgeving.

 

Heb je vragen, opmerkingen, Kudos of feedback? Laat dan hier een berichtje achter en schroom niet om wat van je te laten horen!

 

Voor meer info:

Ze zijn er, nieuwe dashboards! 

Overzicht rapporten en dashboards 

 

 

Chris van den Berg 

Product Owner Youforce Reporting

17 ANTWOORDEN 17
Sofia Bakx
CONTRIBUTOR **

door Sofia Bakx

Hoi Chris, 

Ik heb een vraag over het Dashboard In en Uitstroom.

Standaard worden alle Org. eenheden gevuld echter wanneer wij een specifieke maand of OE eenheid selecteren (door hier op de klikken) veranderen de percentages niet mee voor deze keuzefilters. Is dit op een bepaalde manier wel te regelen? 

 

Gr. Sofia 

Jos Verwaaijen1
CONTRIBUTOR ***

Goedemorgen Chris,

 

Ook hier exact hetzelfde als Sofia, een adviseur kan niet verder met jaarcijfers over een specifieke afdeling en teams.  Zou je even hierover contact willen opnemen?

 

Alvast hartelijk dank.

 

Mvg Jos Verwaaijen

@Jos Verwaaijen1 @Sofia Bakx  Hebben jullie vandaag tijd om hier even kort naar te kijken? Ik ben redelijk flexibel vandaag.  Anders plan ik wat voor later deze week!

 

Groet, Chris

Christiaan.berg@visma.com

Sofia Bakx
CONTRIBUTOR **

Hoi Chris, 

 

Vandaag is helemaal prima, hoe laat schikt het? 

Jos Verwaaijen1
CONTRIBUTOR ***

Dank Christiaan, heb je een mail gestuurd. 

@Sofia Bakx  begrijp ik je goed dat het dashboard niet reageert op de gemaakte keuzes in de slicers? Dat de cijfers dan niet wijzigen? Het gedeelte rechtsboven, Huidige Maand, wijzigt inderdaad niet bij de keuze voor een specifieke maand. De rest zou wel gewoon moeten wijzigen.

Ido Til
CONTRIBUTOR **

door Ido Til

Na aanpassen MI_VZAR stuurgegeven met de juiste arbeidsrelaties nu inderdaad juiste verzuimoverzichten.

Is er ook een stuurgegeven die in het Personeel Dashboard de arbeidsrelaties aanstuurt zodat ik deze ook kan aanpassen?

door Chris van den Berg

@Ido Til het is mogelijk om dezelfde filter toe te passen in het personeel dashboard, maar dat doen we niet standaard omdat dit niet vaak gevraagd wordt. Je kun ook zelf in het filter een selectie toepassen op arbeidsrelaties die je daarin niet wil terugzien. Kun je hiermee verder?

Sofia Bakx
CONTRIBUTOR **

door Sofia Bakx

Hoi Chris, 

Ook voor ons geldt dit wat betreft de meerdere opdrachtgevers, dit maakt het nu niet mogelijk de Dashboards bsb te stellen aan de directie omdat zij niet de werkelijke cijfers getoond krijgen over onze organisatie. 

Hoop dat dit op korte termijn gerealiseerd kan worden. 

 

Gr. Sofia 

Ido Til
CONTRIBUTOR **

door Ido Til

Chris,

 

De nieuwe dashboards zien er inderdaad mooi uit en gaan zeker gebruikt worden maar kunnen jullie niet standaard een filter op arbeidsrelaties inbouwen op al deze rapporten, de soort arbeidsrelatie gebruiken we juist om overbodige informatie niet in de rapporten terug te laten komen. Zou iedereen erg helpen denk ik.

Ido Til
CONTRIBUTOR **

door Ido Til

Na aanpassen MI VZAR stuurgegeven met de juiste arbeidsrelaties nu inderdaad juiste verzuimoverzichten.

Is er ook een stuurgegeven die in het Personeel Dashboard de arbeidsrelaties aanstuurt zodat ik deze ook kan aanpassen?

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Het ziet er mooi uit maar wat ik mis is dat ik niet in elk dashboard kan filteren op opdrachtgever.

 

Wij hebben 6 verschillende organisaties , in het ene dashboard kan ik hier wel op filteren maar bijvoorbeeld het in en uitstroom dashboard of het verzuim dashboard kan ik dat niet.

Dat is een hele goeie! Ik noteer deze en wellicht kom ik bij je terug om hierover met je af te stemmen!

Saskia van Griethuijsen1
CONTRIBUTOR **

Dit geldt ook voor ons (2 verschillende organisaties).

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hoi Chris,

 

De eerste indruk ziet er goed uit!

 

Groeten,

 

Raymond


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

@Raymond_de_Rozario het wordt tijd dat jij een badge krijgt voor 'meeste eerste reacties' 😉 

 

Goed om te lezen dat de eerste indruk goed is!

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Stel het aan de ontwikkelaars voor zou ik zeggen 🤣


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden