om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Op dit moment ervaren wij performanceproblemen. Het opvragen van rapporten duurt heel lang.
Vandaag krijg ik berichten dat collega's ook niks zien bij het openen van rapportages. De inhoud wordt niet geladen!
De slicer opmaak heeft normaal meerdere opties mbt de vertoning. Nu alleen een schuifje.
Ik lees het bericht nu net pas en kan bevestigen dat bij meerdere visuals de tabbladen opmaken en analyses alleen een zoekbalk hebben
@Germen_Hagels en @Raymond_de_Rozario dit is een ander issue wat ik in dit artikel meer info over heb gegeven Visuals opmaken werkt niet (Microsoft issue)
Die heb ik gemist @Chris van den Berg . Dank je wel. Hopelijk lossen ze het snel op. Voor de rest zie ik geen problemen tot nu toe
Bij ons werkt het nog niet goed. Met name het opmaken van een slicer werkt niet goed.
Nog steeds niet? Ik heb ook even voor je gekeken en bij mij werkt het wel weer goed.
Er is een restart gedaan en het lijkt nu weer goed te gaan met de performance. Kunnen jullie dit bevestigen?
Hier nog niet. We kunnen geen opmaak doen in rapportage en slicer.
Nog steeds niet? Ik heb ook even voor je gekeken en bij mij werkt het wel weer goed.
Yes, de rapportages doen het weer. Bedankt voor de snelle actie!
Ja wij zien het ook! Het team is ermee bezig!
Wij hebben hetzelfde probleem.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.