Mijn Communities
Help
Michiel_Kootker
CONTRIBUTOR ***

Roltoewijzing op dienstverband niveau

door Michiel_Kootker

Bij een overzicht met alle medewerkers, wil ik voor iedereen ook het personeelsnummer van de manager tonen. Dat is benodigd voor een extern systeem.

Ik zie echter alleen een tabel Dienstverband Roltoew met daarin Dienstverband ID. Nu kan ik daar wel het persoonsnummer uit extraheren, maar tot mijn verbazing zie ik medewerkers dubbel voorkomen wanneer een leidinggevende meer dan één dienstverband heeft (gehad).

 

Hoe krijg ik het voor elkaar om een medewerker maar eenmaal te tonen?

5 ANTWOORDEN 5
Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Inde folder Persoon Roltoew. vind je de persoonsnummer terug van de manager. Ik denk dat als je die gebruikt dat het dan goed gaat.

 

 

Michiel_Kootker
CONTRIBUTOR ***

door Michiel_Kootker

Deze is niet zichtbaar in de lijst, zie onderstaande schermafdruk. Als ik ga zoeken, zie ik 'm wel terug. 

Het geeft het gewenste resultaat. Dank.

 

door Chris van den Berg

Dat is super! Ik denk dat je in onderstaand screenshot de folder niet opengeklapt hebt, en daarom de velden niet ziet.

Michiel_Kootker
CONTRIBUTOR ***

door Michiel_Kootker

Ik heb het onderstaande in het rapport.

De leidinggevende 96340 heeft een beëindigd dienstverband 1 en een actief dienstverband 2. Roltoewijzing voor 96340 is twee weken voor contract beëindiging  van dienstverband 1 ingegaan, dienstverband 2 is de dag na roltoewijzing ingegaan. 

Bij 58440 1 en 2 zijn de datums wel in overeenstemming met uitdienst en indienst datums. 

Knipsel.PNG

door Chris van den Berg

@Michiel_Kootker dat is apart. Ik denk dat we dat wel op kunnen lossen. Hier bij mij lijkt het goed te gaan als ik onderstaande kolommen even snel bij elkaar klik. Welke kolommen gebruik jij? Kun je een screenshot delen?

 

ChrisvandenBerg_0-1679398004013.png