Mijn Communities
Help
ElmerH
CHAMPION *

Rubriek + omschrijving

door ElmerH

Goedemiddag,

Ik heb begrepen dat in report builder rubriek en omschrijving gescheiden waren. Nu is dat samengevoegd. Als er nu iemand aan de achterkant (Beaufort) een wijziging doet in de (venster)omschrijving, valt de voorkant (reporting) om. Hebben jullie tips hoe hiermee om te gaan?

mvrgr, Elmer

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Dat is inderdaad hoe het nu werkt. Gebeurt het vaak bij jullie dat vrije velden worden aangepast in HR Core? Ik verwacht dat dit over het algemeen niet heel vaak voorkomt. In dat geval is het advies om de bestaande rapport(en) die de betreffende velden gebruiken aan te passen.

ElmerH
CHAMPION *

door ElmerH

Dank voor reactie Chris. Of het vaak gebeurt vanuit ons in de toekomst, weet ik nog niet. Hoe gaat het in z'n werk als jullie zoiets doen? 

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@ElmerH @Chris van den Berg Ik ben nu bezig met een rapport Ledenlijst personeelsvereniging om te zetten van RB naar YR en merk dat de omschrijvingen van de uitvoercodes niet overeenkomen met wat er in Beaufort staat. Wij hebben net iets minder dan 20 personeelsverenigingen en het komt nogal eens voor dat de personeelsvereniging de naam aanpast, zij het een nieuwe locatie, zij het een samenvoeging van locaties. De naamswijziging passen wij dan in de rubriek aan. Ik merk dat er voor 3 locaties nog een oude naam staat. Maar ik zie nu ook dat een nieuwe PV geen juiste benaming heeft, terwijl dit overal in Beaufort is aangepast.

 

Waar kunnen we onderstaande dan aanpassen in Beaufort/Gemal zodat het goed doorvalt? En hoe kunnen we dit in een filter aanpassen in YR? Ik hoor het graag. Alvast bedankt!

cvanstijn_6-1680870600049.png

 

 

cvanstijn_1-1680869747568.png

cvanstijn_3-1680870219133.png

 

cvanstijn_2-1680869778162.png

En in Gemal bij tekst in- en uitvoercode:

cvanstijn_4-1680870252953.png