Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Statistieken Self Service - wie kan helpen?

door Lieke Sterk Huis

Goedemorgen,

Is het mogelijk om de statistieken die in Self Service staan ook in Youforce reporting in  een rapportage op te maken?
Ik ben op zoek naar een overzicht waarin ik kan zien hoe vaak formulieren geretourneerd zijn en wat de doorlooptijd is. En eventueel ook per activiteit in te zien hoe lang deze doorlooptijd is.

LiekeSterkHuis_0-1744705005892.png

Of is dit reeds al in ontwikkeling @Chris van den Berg?

5 ANTWOORDEN 5
Goedgekeurde oplossing
Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***

door Esmiranda Vermeer

@Lieke Sterk Huis 

Op de roadmap zie ik hier Wat leveren we nog meer op? - Youforce Roadmap dit staan:

Rapporteren op Self Service statistieken

Door het toevoegen van de Self Service statistieken aan Reporting & Analytics, heb je altijd snel inzicht in het gebruik van jouw workflows. Voortaan kan je de statistieken in Reporting & Analytics terugvinden en niet meer in Self Service.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Hoi @Esmiranda Vermeer dank je voor je oplettendheid! Ik ben wel benieuwd hoe dit eruit zal gaan zien en of we hierin zelf nog veel moeten veranderen/toevoegen aan de standaard.

MaaikevEijk
CONTRIBUTOR ***

door MaaikevEijk
Ralph
CHAMPION ***

door Ralph

Reporting maakt gebruik van data uit Beaufort. Gegevens van mutaties blijven binnen HRSS tbv statistieken. Alleen wanneer reporting ook een verbinding zou kunnen maken met YF zou het mogelijk zijn wellicht.