Mijn Communities
Help
Annemarie van der Geest
CONTRIBUTOR ***

Verlofregeling per medewerker

door Annemarie van der Geest (Bijgewerkt ‎17-02-2023 11:26 door Chris van den Berg VISMA )

Het is vast vrij simpel, maar een rapport bouwen om per medewerker te zien welke verlofregeling is geregistreerd lukt mij niet zomaar.

Nadat ik de standaardvelden pnr/dvb/naam etc. in het rapport heb gezet, voeg ik het veld 'verlofregeling - code' toe....en wég zijn de kolommen met pnr/dvb/naam.

Ja, ja, ik ben een beginner...iemand tips?

 

Alvast hartelijk dank!

14 ANTWOORDEN 14

door Chris van den Berg

UPDATE Verlofregeling:

Het is nu ook mogelijk om verlof, dienstverband en verlofregeling in 1 rapportage te gebruiken. We hebben de achterliggende relaties kunnen verbeteren zodat je nu nog meer mogelijkheden hebt met betrekking tot verlofregeling. Let wel goed op als je alles in 1 tabel gebruikt, omdat je dan veel dubbele rijen kunt gaan zien.

Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

de issues met Verlofregeling zijn weer opgelost. Je kunt het nu weer gebruiken in relatie met diensterverband of andere verlof entiteiten!

door Bart Kok - Gemeente Venlo (Bijgewerkt ‎13-01-2023 12:01 door Bart Kok - Gemeente Venlo )

@Chris van den Berg we hebben dit zojuist getest en krijgen de verlofdata er weer goed uit. Top! Heel erg bedankt!

 

Wat wellicht nog een handige is om toe te voegen in de entiteit 'Verlofregeling' is de rubriek Verlofjaar. Dan kunnen we per jaar een overzicht genereren van de verlofrechten gekoppeld aan de verlofregeling. Is dit mogelijk?

Annemarie van der Geest
CONTRIBUTOR ***

Dank je Chris! Het rapport werkt goed!

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

Fijn dan het weer werkt. Wel jammer dat ik zoveel tijd kwijt ben geweest omdat ik dacht dat ik iets gedaan had waardoor het niet werkte en ik dat probeerde op te lossen. Meteen getest en het werkt in ieder geval weer.

door Chris van den Berg