Mijn Communities
Help
Rob99
CHAMPION ***

YFR: Hoe wordt 1e datum in dienst bepaald?

door Rob99

Ik ben bezig met het standaard instroom rapport en kom daar verschillen tegen bij 1e datum in dienst en datum in dienst. Op zich logisch dat er een verschil kan zijn maar ik wil nu verder onderzoeken of het verschil verklaarbaar is. Om dit te kunnen controleren moet ik dus weten hoe de '1e datum in dienst' wordt bepaald. 
En dus ook naar welke velden precies gekeken wordt, welke voorwaarden er gelden en in welke volgorde er iets wordt bepaald.
Is er iemand die dit weet?

3 ANTWOORDEN 3
Mathew-DC
CHAMPION *

door Mathew-DC

@Rob99 Op deze pagina staat de werking van het veld beschreven: "Dit veld kijkt of ‘Datum in dienst CAO’ is gevuld in Beaufort Online en als deze leeg is dan wordt er gekeken naar ‘Datum in dienst’." 

 

Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

@Mathew-DC Bedankt voor je reactie. Ik ga kijken of ik de verschillen die ik heb gevonden kan verklaren met deze uitleg. Zodra ik meer weet, laat ik het hier nog even weten. 

Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

@Chris van den Berg : Geen reactie via het forum en vermoedelijk vind niet iedereen dit relevant. Kan jij wellicht aangeven hoe de 1e datum in dienst bepaald wordt in Youforce reporting?
Naar welke velden wordt er gekeken, welke prioriteiten en/of volgorde gelden er om de 1e datum in dienst te bepalen etc....