Mijn Communities
Help

zwarte balk in YF Reporting bewerken

door Jacqueline van Meeuwen

sinds 2 dagen heb ik last van een zwarte balk in Bewerken van Reporting. hierdoor kan ik bijvoorbeeld de opties Opslaan als en Tekstvak toevoegen niet benaderen. opnieuw opstarten, cookies verwijderen heeft geen effect. herkent iemand dit fenomeen, weet iemand een oplossing?

JacquelinevanMeeuwen_0-1690278644136.png

 

10 ANTWOORDEN 10

door Jacqueline van Meeuwen

servicedesk meldt mij dat dit probleem is opgelost, zwarte balk is bij mij verdwenen

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Ook bij ons is het probleem inmiddels opgelost en het aangemaakte ticket gesloten

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Ik loop tegen dit issue aan. Toevallig ook met het filter paneel. Ik zal ook een melding aanmaken.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Mathew Timmerman
CONTRIBUTOR ***

door Mathew Timmerman

Ik heb dit probleem ook, zowel in Edge als Chrome, dus het lijkt niet browserafhankelijk te zijn.

 

(Als je er al een ticket voor hebt ingeschoten, laat ik het zelf nog even achterwege om onnodige dubbelingen bij Visma | Raet te voorkomen, hopende dat het met spoed wordt opgepakt.)

ticket is al opgepakt door servicedesk, wordt onderzocht. heb wel ontdekt dat de balk verdwijnt als je het filterpaneel open- en dichtklapt

Mathew Timmerman
CONTRIBUTOR ***

Bij mij lijkt het nu goed te gaan: ik zie even een dunne zwarte lijn, die vervolgens verdwijnt waarna ik alle knoppen weer kan aanklikken. Bedankt voor het indienen!

door Chris van den Berg

Wat een apart issue! Zouden jullie hiervoor een ticket in willen schieten? Ik ben nu met verlof deze en komende weken. Dan kan het team het met de juiste prio oppakken! 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

ticket is al aangemaakt. Geniet van je vakantie😎

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Jacqueline van Meeuwen ja, ook ik liep hier vanochtend tegenaan. Ook stond de taal ingesteld op Dutch maar was het scherm in engels.

Ik heb het nog niet opnieuw geprobeerd.

ontdek net dat de balk verdwijnt als je bv het Filterpaneel open- of dichtklapt.

de taalwissel herken ik en heb ik ook in de webinars voorbij zien komen. meestal helpt het door 2 of 3 maal de taalwissel uit te voeren