för att få en personlig vy
för att få en personlig vy
Om du har Connectinloggning i ett annat Vismaprogram så ger det inte automatiskt inloggning i TransPA. Ditt konto behöver först aktiveras för Connectinloggning i TransPA.
Prata med din systemadministratör för att kontrollera om det är möjligt just nu.
För vidare information och förslag på lösning se nedanstående länk:
Innan man börjar använda Visma Connect i TransPA
Inloggnings adress: Mytranspa.com
Inloggning med Kundid, Signature & lösenord
Inloggning med e-post & lösenord
Hej jag kan inte logga in vad ska skriva på kundid
Hej
Om du är en anställd ska du logga in på mytranspa.com klicka rutan "Logga in med kundid och signatur"
Kan ej logga in längre. Valde återställning men det gick inte heller. Vad göra?
Hej
Har du provat att logga in på connect.mytranspa.com? Om det inte fungerar ring oss på support så ska vi hjälpa dig. Du når oss på 0524-48 00 00 tryck val 1
Hej! Jag hamnar på denna tråden när jag försöker logga in i TransPA idag, samma för min kollega, vad händer och hur kommer vi in?
Hej
Ursäkta lite sent svar, kommer ni in i TransPA nu? om det inte fungerar ring oss på supporten så ska vi hjälpa er. Ni når oss på 0254-48 00 00 tryck val 1
Hej! Vad är det som händer?
Det står att jag är inloggad men jag ser inte in i TransPA. Jag loggade igår utan problem.
Hur kommer man in i TransPA, så att man kan se arbetsschema, löner, personal osv?
Hej Mihaela
Vi hade tillfälliga problem som påverkade inloggningen från och till den 18 april dessvärre. På eftermiddagen försvann problemen helt då vi släppte en fix. Vi beklagar driftstörningen och vill gärna höra från dig igen om vi kan hjälpa dig med något framöver.
Det händer ingenting när jag trycker på godkänn.
Hej!
Skulle du kunna testa igen? Återkom om knappen fortfarande inte fungerar.
Hej
Jag har också samma problem, skapade en ny inloggning men ska man "byta" ut mailadressen ?
Jag hjälper ju fortfarande 4014 Sandahls
mvh
Camilla Nielsen
Det funkar
Hej,
hur kommer man in i TransPA, så att man får upp schema osv.
Det står att jag är inloggad men jag vill ha TransPA vyn. Någon som kan hjälpa mig?
Tack //Linda
Hej Linda
Kan du ringa oss på support, det är svårt att svara så här varför du inte ser transPA vyn.
vårt telefonnr 0524-48 00 00 vi har lunchstängt mellan kl 12.00-13.00
Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.
Läs mer om prenumeration härCopyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.