Mina produkter
Hjälp

TransPA Webblön

av Oscar Mattsson (Uppdaterad ‎09-04-2019 13:01 av Oscar Mattsson VISMA )

Det har länge varit vår ambition att TransPA skall vara helt webbaserat, och nu är det snart dags för även Löneberäkningen att flytta upp i molnet.

Våra utvecklare har nu arbetat på modernisera utseendet och göra löneberäkningen ännu smartare och användarvänlig. Snart kommer vi att släppa den, men först vill vi gärna höra dina synpunkter.

har du lust att vara med och testköra Webblön så hör av dig till oss på support.transpa@visma.com

 

Och kom ihåg: för att ta del av nyheter inklusive Webblön så behöver ni logga in via Connect. Läs mer här

4 SVAR 4
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej!

Har ni tänkt att det skall gå hela vägen som ett komplett lönesystem med allt vad det innebär? Rapporter, semestrar osv.

Mats

av JoakimPirholt

Vi pratar idag "bara" om det arbetet som idag görs i klienten av TransPA, dvs vi vill att Löneberäkningen ska finnas på Mytranspa.com, utan några installationer och liknande, precis som övriga funktioner i programmet. Till glädje till exempel för alla som använder Mac. 

 

TransPA är ett försystem till löneprogrammet, och Webblön gör ingen förändring på den punkten. 

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Ok då vet jag!

Jag kör mac och har problemet med att jag måste ha Windows parallels installerat och det är alltid något krångel med window.

Jag vill gärna vara med som pilot i utvecklingen av det nya programet,

Hur gör jag för att bli med?

Mats 

LenaFritzson
VISMA

av LenaFritzson

Hej Mats

Om ni vill vara med att testa webblön behöver ni ansluta er till Visma Connect. 

Du kan läsa mer om det här

Jag har svarat på ditt mejl som du har skickat till oss på support. 

 

Glad Påsk!

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här