Mijn Communities
Help
RobZuethof
CHAMPION **

Verstoringen centraal

door RobZuethof
Status: In onderzoek

Zou er een centrale pagina (liefst tegel in YF) kunnen komen waar alle verstoringen van de diverse modules vermeld staan. Nu moet ik alle groepen langs.

13 Opmerkingen
Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

@Anonymous of gewoon weer terug naar de oude situatie . Wanneer je inlogt zie je direct in je scherm alle verstoringen die er zijn!!!

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

En een pop-up zoals je bij 4Me ook krijgt.

door Roland van Oel
Status changed to: Status: In onderzoek

We hebben veel feedback ontvangen over deze wens en zijn nu aan het onderzoeken hoe we dit het beste kunnen oplossen. 

 

Een van de opties is om gebruik te gaan maken van status.visma.com waar je ook kunt abonneren op verschillende producten en via verschillende kanalen geinformeerd kunt worden. Wat vinden jullie daarvan?

 

Zodra we hier verder mee zijn communiceren we daar uiteraard over.

Carolien Scholl
CONTRIBUTOR **
door Carolien Scholl

@Roland van Oel  Inzake de opmerking: Een van de opties is om gebruik te gaan maken van status.visma.com waar je ook kunt abonneren op verschillende producten en via verschillende kanalen geinformeerd kunt worden. Wat vinden jullie daarvan?

 

Ik vrees dat als er wederom geabonneerd moet worden op verschillende producten voor informatie, dat de plank wordt misgeslagen. Een centrale tegel op Youforce met alle verstoringen is m.i. het meest overzichtelijk. Of inderdaad weer terug naar de oude situatie.

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

AUB niet weer een nieuw portaal erbij, liever gewoon tonen bij inloggen op onyouforce.com. of zoals hierboven genoemd een centrale tegel erbij waarom de storingsmeldingen getoond worden.

 

door Andrea de Bie - Hazelhof

Ik sluit mij hierbij aan. Geen nieuw portaal en abonneren. 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Ik word dagelijks al overspoeld door verschillende meldingen van de abonnementen die ik heb. Helaas is het nog steeds niet mogelijk om een onderwerp in te stellen als "dit bericht niet volgen". Dit zou al enorm schelen. status.visma.com heb ik mij op geabonneerd, maar ook daar ontvang ik e-mails waarvan ik heb aangegeven ze niet te willen ontvangen.  

 

Waarom niet een hybride vorm? Wel een centrale pagina waarop alle storingen worden bijgehouden, maar dat je een pop-up ontvangt net zoals in de oude situatie bij het inloggen en/of een pop-up in de rechts onderin zoals bij 4Me. Dan hoef je niet perse een e-mail abonnement op een forum onderdeel te nemen, maar kan je het wel teruglezen. En als alles goed gaat zouden we weinig tot geen mails moeten hoeven te ontvangen wat betreft verstoringen.

 

 

Ronald_de_Vlam
CONTRIBUTOR **
door Ronald_de_Vlam

Ik ben het overzicht inmiddels ook compleet kwijt geraakt, met de community's, labels, abonnementen, kanalen, producten...

 

Abonneren om storingsmeldingen te ontvangen, hoeveel gekker moet/gaat het nog worden!!

 

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Ik ben het met bovenstaande opmerkingen van gebruikers eens.  geen nieuw portaal en abonneren. Het is te complex allemaal. 1 tegel of 1 pop-up werkt volgens mij het beste. Ik krijg trouwens nog steeds geen e-mails. Ik heb hier een melding van gemaakt en het zou opgepakt worden door de leverancier, maar ik verneem hier niets meer over.

Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

ook ik ben het helemaal eens met bovenstaande opmerkingen. Nog beter zou zijn om alle groepen onder 1 noemer te brengen i.p.v. al deze verschillende groepen. ik wordt gek van al die verschillende groepen!!

Francis den Boer - Verberk
CONTRIBUTOR ***
door Francis den Boer - Verberk

mee eens @Ronald_de_Vlam kan door de bomen het bos niet meer vinden zoals het nu gaat. Denk dat ik juist door deze manier meer informatie mis dan op de oude wijze.

 

Hoop echt dat er geen nieuw abonnement erbij komt of zo. Liever op de oude wijze, en pop up als er een verstoring is. Wordt ook overspoeld door reacties van andere, waardoor mijn mailbox soms ontploft. 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

Dat de community een draak is wat betreft de storingsmeldingen, abonnementen en de diverse kanalen is inmiddels bekend. Een centrale plek voor verstoringen is een stapje in de richting, maar eigenlijk wil ik actief geïnformeerd worden over verstoringen. En als ik dan eerst binnen deze community (dus niet via een ander kanaal) ergens een vinkje moet zetten zodat ik per direct een e-mail of sms of pop-up ontvang als er een verstoring is geconstateerd, zij dat maar zo. Als ik maar actief wordt geïnformeerd als er een storing is en er niet naar op zoek moet gaan als gebruikers verstoringen melden. 

 

Zie ook mijn reactie (en die van anderen) in Support tegel voor HR professionals op startpagina... - Visma Community

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek