Mijn Communities
Help
lauraholm
VISMA

Het kunnen inplannen van het genereren en versturen van loonstroken naar het e-dossier in HRM (EDU 053)

door lauraholm
Status: Realisatie waarschijnlijk

Het genereren en verzenden van loonstroken naar het e-dossier in HRM kunnen plannen. Momenteel is er geen mogelijkheid om het versturen van loonstroken naar het e-dossier in HRM in te plannen. Dit betekent dat verzending soms in het weekend moet plaatsvinden en dat dit gemakkelijk kan worden vergeten. Dit komt doordat loonstroken meestal worden verzonden voordat de loonrun wordt afgesloten en de werknemers worden betaald.

6 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dat zou inderdaad een enorme vooruitgang betekenen 

esthervanderpanne
CONTRIBUTOR **
door esthervanderpanne

Ik ben speciaal dit bericht gaan zoeken om mijn duimpje eraan te geven. Ik werk sinds 1 oktober met Visma en het pakket waar ik hiervoor mee werkte (bij een ander bedrijf) had dit allang. Tijdens mijn training vanuit Visma werd aangegeven dat dit wel een wens was maar er nog geen tijd was om dit te ontwikkelen. En wensen met meer duimpjes krijgen kennelijk voorrang. Dus nog maar een extra duimpje omhoog voor deze.

KesterenMB
CONTRIBUTOR ***
door KesterenMB

Mee eens om het in te kunnen plannen wanneer de stroken gepubliceerd worden naar E-dossier.

 

KesterenMB
CONTRIBUTOR ***
door KesterenMB

Je moet dit gewoon op een datum kunnen plannen. Is een must voor weekenden, feestdagen en vakanties.

esthervanderpanne
CONTRIBUTOR **
door esthervanderpanne

Dat ook inderdaad, als je een run voor je vakantie draait dan wil je de stroken ook niet al zo vroeg versturen. Maar het is sowieso fijn als je het direct kan klaarzetten als je bezig bent met je loonrun. Dan is het gelijk gedaan en kan je het niet vergeten. Als ik de loonstroken een week van te voren zou opsturen dan zou ik alleen maar vragen krijgen of het salaris ook eerder komt. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Backlog nummer is 3891