Mijn Communities
Help
Mireille Werring
CHAMPION ***

Overzicht creditbundel

door Mireille Werring
Status: Alternatief aanwezig

Is het mogelijk een overzicht te zien van onze totale credits en op welke dagen er hoeveel credit zijn afgeboekt? Indien dit al bestaat, waar kan ik dit vinden?

3 Opmerkingen
Jacqueline Hoogeslag
CONTRIBUTOR **
door Jacqueline Hoogeslag

Van onze CSM begreep ik dat klanten nog geen inzicht hebben. Daarom hebben wij precies hetzelfde verzoek. 

Asha
CHAMPION ***
door Asha

Ook ik heb een kudo gegeven.

Vorig jaar heb ik een overzicht gevraagd aan het planbureau van de opgenomen credits. Een overzicht kreeg ik niet alleen de melding dat er een overschrijding was van het aantal credits. Ik heb toen handmatig (aan de hand van de opgenomen consultantdagen) nageteld hoeveel credits er gebruikt waren. Wij zijn er toen achter gekomen dat er 3 dagen onterecht afgeschreven waren vanuit de creditbundel. Dit heeft heel wat moeite gekost om terug te krijgen ondanks dat ik kon aantonen dat deze onterecht waren afgeboekt. Ik dit besproken met onze csm-er ook ik kreeg de reactie dat er voor de klanten geen overzicht is.

Gevoelsmatig denk ik dat Visma zelf ook geen duidelijk inzicht hierin heeft, hoe kan het anders dat er 3 dagen onterecht afgeboekt zijn en er zelfs volgens Visma een overschrijding was.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Goedemorgen

 

Bij CSM is een overzicht op te vragen. 

Ik denk goed om dit verzoek ook op de agenda te zetten in de periodieke overleggen met CSM

 

Voor Development van Visma.net HRM en Payroll kunnen wij hierin niets betekenen wij hebben deze informatie niet voorhanden