Mijn Communities
Help
AKoelink
CHAMPION **

Proefloonstrook veld aanpassen, zodat je zelf salaris kunt invullen

door AKoelink
Status: Afgewezen

In de proefloonstrook kun je alleen RSP factor invoeren en dan komt er een salaris uit. Graag wil ik dat het veld salaris ook invulbaar wordt. Want je spreekt nl bij een nieuwe medewerker een salaris af, geen rsp factor. Zijn er nog meer mensen die dit handig vinden? 

5 Opmerkingen
Leon Lexence
CONTRIBUTOR *
door Leon Lexence

Vorige week heb ik precies dezelfde vraag gesteld aan Visma.

Zelf zouden wij het ook erg op prijs stellen als wij zelf  het salaris kunnen aanpassen, vaak wil een sollicitant weten wat het bedrag netto is bij salarisbedrag X.

Asha
CHAMPION ***
door Asha

Ook vanuit onze organisatie bestaat deze wens. De proefloonstrook kan niet omgaan met het minimumloon. Wanneer we hier handmatig zelf een bedrag kunnen invullen is dit probleem ook opgelost.

Ginger
CONTRIBUTOR ***
door Ginger

Ik heb dit eerder al eens aangekaart bij Visma. In ons geval: de cao Woondiensten kent 2 eindschalen waardoor de RSP vaak niet klopt. Daarnaast baseert de proefloonstrook zich standaard op de gegevens van de medewerker die geselecteerd stond, waardoor je goed moet opletten of die medewerker zelfde soort contract heeft (bepaalde of onbepaalde tijd anders staat het fout op de proforma) en of die persoon in de nieuwe of verlengde eindschaal ingedeeld is.

Hoop dat het nu wel snel mogelijk gemaakt gaat worden, want het kost onevenredig veel werk nu. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

 

Dit zal zeker niet op korte termijn opgepakt gaan worden, maar we willen tzt wel eens goed naar de verzoeken van de Proefloonstrook gaan kijken en ons hierin gaan verbeteren zal zeker niet het komende jaar gaan worden ( dit voor het managen van de verwachtingen ) 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen

 

De proefloonstrook gaat op termijn zeker nog onder de aandacht komen en we hebben de intentie om dit wel degelijk  te verbeteren echter ik verwacht dit niet in de komende 2-3 jaar vandaar dat we dit voor nu niet opnemen op de backlog

Als we strategisch hier verbeteringen tzt op gaan aanbrengen gaan we zeker nog na welke Proefloonstrook ideeen er zijn ingediend