Mijn Communities
Help
Kitkhayan
CONTRIBUTOR ***

Overzicht Wet tegemoetkomingen loondomein (LIV en LKV)

door Kitkhayan
Status: Gerealiseerd

In youforce kunnen wij per werknemer bij de salarisberekening zien de te verwachte LIV en/of LKV. Maar in Visma zien wij deze niet. Zelf geen overzicht kunnen draaien. Is het mogelijk om dit te maken? Dit overzicht hebben wij nodig voor het controleren van de toekenning Wet tegemoetkomingen loondomein (LIV en LKV). 

6 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit verzoek is op de backlog opgenomen onder nummer 5021

door Hans de Bruin (Bijgewerkt ‎11-04-2023 20:55 door lauraholm VISMA )
Status changed to: Status: Ingepland

Vanaf Visma.net Payroll versie 217, welke op donderdag(avond) 06-04-2023 gereleased wordt, wordt er een nieuw rapport "Rapport Wet Tegemoetkoming Loondomein (LKV/LIV/jeugd-LIV)" toegevoegd.

 

Zie ook de release notes voor Visma.net Payroll versie 217.

door Hans de Bruin
Status changed to: Status: Gerealiseerd
 
oscarwolbrink
CHAMPION *
door oscarwolbrink

@Hans de Bruin 
Waar kunnen wij het Rapport Wet Tegemoetkoming Loondomein (LKV/LIV/jeugd-LIV) vinden?
Ik zie deze niet terug in Yoyforce reporting

door Hans de Bruin

Goedemiddag @oscarwolbrink ,

 

Deze Community en het bericht waar deze opmerkingen onder staan gaat over Visma.net Payroll, een product van Peple. Dit is een ander product dan Youforce Reporting van Visma|Raet.

 

Of en waar dit rapport in Youforce Reporting kan worden gevonden weet ik niet. Ik wil je adviseren om de Youforce Community te raadplegen en/of contact op te nemen met de Support afdeling van Visma|Raet / Youforce. Waarschijnlijk kunnen zij je helpen met jouw vraag.