Mijn Communities
Help
Salden
CHAMPION **

Tekst bij bankbetaling maandelijks salaris aanpassen

door Salden
Status: Nieuw

Verzoek: kan het mogelijk worden gemaakt om per gebruikersgroep de omschrijving van de maandelijkse betaling zelf te bepalen?

 

Reden: Naast de salarissen van medewerkers, betalen wij ook maandelijks een vrijwilligersvergoeding uit aan een werknemersgroep.

Visma noteert standaard bij de bankbetaling "salaris + periode". Zie ook mijn case hierover: #50477332

Bij sommige doelgroepen, zoals bijvoorbeeld vrijwilligers schept dit verwarring. Zeker voor externe instanties zoals de gemeente.

Zo kan het zijn dat een vrijwilliger een bijstandsuitkering ontvangt en dat er maandelijks op zijn rekening "salaris" wordt overgemaakt. Dit is niet wenselijk.

 

5 Opmerkingen
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Intake

@Salden kun je verduidelijken over welk scherm het gaat waar deze omschrijving terugkomt? 

Monique van Berkel
CHAMPION **
door Monique van Berkel

Waarschijnlijk gaat het om de tekst die op de bankafschrift van de medewerker/vrijwilliger komt. Daar stoor ik me ook aan, omdat wij betalingen doen aan stagiaiares en leden van de raad van Toezicht. Misschien is het een Payroll-vraag? 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Monique van Berkel ja dat zal het zijn inderdaad! Dit is een verzoek voor Payroll. Ik zal vragen of dit verzoek verplaatst kan worden:)

lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Nieuw

@Salden Ik heb je idee verplaatst naar de payroll ideeën, zodat het de juiste aandacht krijgt. 

Salden
CHAMPION **
door Salden

@lauraholm @Marinka Eweg klopt. Dit is een payroll vraag. Bedankt voor het verplaatsen