Mijn Communities
Help
jpoppe
CONTRIBUTOR ***

Archief en Gedaan zichtbaar op hoofdscherm Mijn Youforce

door jpoppe (Bijgewerkt ‎02-10-2024 09:57 door jpoppe )
Status: Nieuw

Wij werken met de proces gestuurde weergave en hebben nog steeds een deeplink naar self service omdat medewerkers anders niet meer bij het menu 'gedaan' of 'archief' kunnen komen. 

Het lijkt ons een goed idee om deze menu's toe te voegen aan het hoofscherm van Mijn Youforce net zoals de inbox maar dan wel op een manier waarbij nog steeds gezocht kan worden op zoekwoorden en ook gefilterd kan worden. (Blijkbaar staat dit nog niet op de roadmap)

Al onze processen zijn te raadplegen via deeplinks in de proces gestuurde weergave. Self service is dan alleen nog nodig voor beheer. 

Medewerkers zijn nu vaak het menu 'gedaan' en ''archief' kwijt omdat het onduidelijk is dat dit onder self service staat. Wij kunnen dit nu niet wijzigen

4 Opmerkingen
door Bas Menken - Gemeente Leiden

Je kan de knoppen gedaan en archief toewijzen. Zowel onder HR  voor anderen als persoonlijk. Wat ik persoonlijk hier lastig aan vindt is dat medewerkers verwachten dat ze hier al hun gedane aanvragen kunnen vinden, dus niet alleen de self service aanvragen.

BasMenkenGemeenteLeiden_0-1727856235668.png

 

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Oh ik lees nu pas goed dat je het in de inbox zou willen hebben. Dat zou inderdaad een goed idee zijn. Of in ieder geval iets van een archiefbak voor al je aanvragen die nu onder allemaal verschillende knoppen staan

jpoppe
CONTRIBUTOR ***
door jpoppe

Bedankt voor je reactie @Bas Menken - Gemeente Leiden. Het proces gedaan en archief hebben we inderdaad toegevoegd. Volgens mij kunnen we het te doen menu niet als proces toevoegen. Wat ik begrijpelijk vind, maar in der inbox in mijn youforce kan niet gefilterd worden. Dat is wat ons betreft ook een verbeterpuntje

brussaard-c
CHAMPION **
door brussaard-c

@jpoppe , 

 

Goede middag, 

 

Betreft filter opties in de inbox zie Visma Community pagina: Hoe werkt de inbox nu, straks en in de toekomst? - Visma Community

 

Groet, 

 

Christian