om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
In gebruikersbeheer kunnen wij de email (External Identity bedoel ik dan niet) maar de gewone email niet wijzigen.
Waarom kunnen wij dat veld niet wijzigen?
Wij als beheerder zijn nu erg onthand. Stel dat er medewerkers opnieuw in dienst komen (dus die al eerder in dienst zijn geweest dan wordt dat emailadres gevuld met een zakelijk nog inactief mailadres: Het veld emailadres wordt gevuld door het veld in beaufort genaamd Werk email.) Aanstaande medewerkers kunnen dan niet zichzelf registreren op mijn.youforce. Ook de herstelcode wordt dan altijd naar een (nog) inactief emailadres verzonden.
Goed om te weten: onze medewerkers moeten altijd VOOR indiensttreding gegevens aanleveren via mijn.youforce.
Dit was tot half juni geen probleem, maar nu in veel gevallen dus een probleem, en geeft veel vertraging, want je moet wachten tot alles is door gekoppeld naar Youforce. Indien de medewerker dat dezelfde dag niet doet wordt de volgende ochtend het privé email adres weer overschreven dor het zakelijk emailadres.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.