Mijn Communities
Help
Alex van Hekezen
CONTRIBUTOR ***

Openstellen Power BI functionaliteit: Automatisch mails versturen

door Alex van Hekezen
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Power BI Online biedt de mogelijkheid om automatisch mails te versturen naar aangegeven mailadressen. Dit kan wekelijks of zelfs bij overschrijding van een bepaalde waarde. Youforce Reporting werkt op basis van Power BI. Het zou fijn zijn om deze mogelijkheid open te stellen. Medewerkers en managers kunnen dan periodiek of bij kritieke waardes gepusht worden.

5 Opmerkingen
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Ik heb wel een paar rapportages waarbij dit een uitkomst zou zijn. Zo zijn er volgens mij er nog wel meer handige opties die op dit moment niet worden aangeboden. 

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

Niet alle opties die in Power BI zijn ook beschikbaar in deze Power BI Embedded omgeving, dat is de beperking die bij deze online variant helaas hoort. We zijn wel aan het kijken of we met 'workarounds' bepaalde functionaliteit wel kunnen aanbieden zoals exports naar PDF en dergelijke, maar voorlopig verwacht ik dit nog niet in Youforce Reporting.

 

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@Chris van den Berg 

 

Om het via dit idee nogmaals onder jullie aandacht te brengen:

 

Power BI desktop aanbieden als Citrix applicatie (... - Visma Community

Power BI desktop aanbieden als Citrix applicatie (... - Visma Community

 

Niet iedere organisatie heeft de beschikking over Power BI Desktop (of krijgt het) en het zou een welkome toevoeging zijn wanneer jullie het op die manier kunnen aanbieden. En zijn al wat kudos gegeven

 

sorry voor de "thread hijack" @Alex van Hekezen 😉

 

Alex van Hekezen
CONTRIBUTOR ***
door Alex van Hekezen

@Chris van den Berg Dat is jammer, maar bedankt voor de helderheid en het snelle antwoord!

@Raymond_de_Rozario Geen probleem, geen slecht idee!

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk