Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Slimme hulplijnen standaard aan

door Raymond_de_Rozario
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Goedemorgen,

 

Kunnen jullie er voor zorgen dat de slimme hulplijnen standaard aan worden gezet? Dit maakt het netjes aanpassen van de lay-out van de rapporten zoveel makkelijker.

Raymond_de_Rozario_1-1661160694901.png

 

6 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

Deze voorkeur zal verschillend zijn per gebruiker. Ik stel voor dat we kijken hoe andere gebruikers hier wel of niet op stemmen.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Het vervelende is dat deze instelling niet wordt onthouden tijdens een sessie. Wanneer ik een rapport maak dan zet ik het aan. Wanneer ik het wil bekijken en er achter kom dat iets nog niet geheel naar wens is, dan bewerk ik opnieuw. Dan moet ik de optie weer aanzetten. Dat is niet handig.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Is het anders mogelijk deze instelling per gebruiker op te slaan, dat vind ik ook goed.

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk
 
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Aangezien er toch nog vandaag (28-03-23) een Kudo is gegeven (totaal al 4), wil ik deze toch even weer onder de aandacht brengen. Hopelijk zien meer mensen de nut van hulplijnen voor de opmaak van de rapportages.

door Chris van den Berg

Ik snap de wens, maar we zien op dit moment geen mogelijkheden om dit standaard aan te zetten. Als ik meer info heb dan laat ik dat hier weten.