Mijn Communities
Help

Einde ondersteuning Internet Explorer per 15 juni 2022

door Judith Meijer (Bijgewerkt ‎31-08-2022 16:14 door Léon van Berkel VISMA )

Microsoft heeft aangekondigd de ondersteuning van Internet Explorer 11 voor Windows 10 te beëindigen per 15 juni 2022. Meer informatie over deze aankondiging vind je hier

 

Hiermee stopt automatisch de ondersteuning vanuit Visma | YouServe van Internet Explorer 11.

 

Ter vervanging van Internet Explorer 11 gaan we Microsoft Edge ondersteunen. De meeste van onze producten werken momenteel al met Microsoft Edge, dat is gebaseerd op open-source web browser Chromium. Als dit problemen geeft in het gebruik van onze Youforce-modules, raadpleeg dan de A-matrix van Visma | YouServe. In de A-matrix vind je de noodzakelijke eisen en instellingen voor de Youforce modules.

 

Deze A-Matrix is beschikbaar via een kennisartikel in 4ME (Support), dat toegankelijk is voor geregistreerde professionals. Als je in de kennisartikelen zoekt op A-Matrix, vind je dit artikel en kun je de laatste versie in ZIP-formaat downloaden.

 

Ben je een geautoriseerde supportmedewerker, dan kan je deze link gebruiken. Ben je niet geautoriseerd, dan krijg je een melding dat het artikel niet bestaat. Vraag dan een collega met de juiste autorisatie.

 

MI Report Manager in Microsoft Edge


Mocht je problemen ondervinden bij het uitvoeren van de MI Report Manager in Microsoft Edge, raadpleeg dan het kennisartikel  in 4ME over de Report Manager en Microsoft Edge compatibiliteit.

 

1 Opmerking